رشد 24 درصدی قیمت بیت‌کوین اس وی (BSV) در پی پیروزی رایت در دادگاه

رشد 24 درصدی قیمت بیت‌کوین اس وی (BSV) در پی پیروزی رایت در دادگاه

با رسیدن قیمت بیت‌کوین به محدوده 35 هزار دلار، شاهد رشد قیمت برخی از آلتکوین‌ها در بازار هستیم. بیت‌ کوین اس وی(Bitcoin SV)، که یکی از فورکهای مهم بیت‌کوین محسوب می‌شود در 24 ساعت گذشته 22 درصد افزایش قیمت داشته است. دلیل این موضوع، پیروزی کریگ رایت در دادگاه علیه سایت bitcoin.org است. رایت، حامی و پشتیبان اصلی بیت‌کوین اس وی است که مدعی است ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین می‌باشد.    

رایت از سایت bitcoin.org به دلیل انتشار وایت پیپر بیت کوین و عدم رعایت حق کپی رایت شکایت کرد و سرانجام توانست در این دعوی حقوقی پیروز شود. نتیجه دادگاه، حذف وایت پیپر بیت کوین از سایت bitcoin.org و جریمه نقدی 48 هزار دلاری بود.

اخبار و تحلیل‌های بیشتر در کانال تلگرامی سیگنال ارز دیجیتال

خبر فوق بار دیگر کریگ رایت را در دنیای کریپتو بر سر زبانها آورد و همزمانی انتشار این خبر با رسیدن قیمت بیت کوین به محدوده 35 هزار دلار، رشد قیمت را برای بیت کوین اس وی به ارمغان آورد.

همانطور که در نمودار روزانه قیمت مشاهده می‌شود، اسپایک قیمت در تاریخ 28 ژوئن، باعث شد تا rsi بتواند خط روند نزولی خود را به سمت بالا بشکند و قیمت کیجونسن را به سمت بالا کراس کند.

با کریپتوکست در شنوتو و کست‌باکس همراه باشید تا مهمترین اخبار و تحولات ارزهای دیجیتال را از دست ندهید.

در صورتی که قیمت بتواند حمایت فعلی خود را حفظ کند، مهم‌ترین مقاومت پیش روی قیمت، محدوده 190 دلاری خواهد بود و عبور از آن، اهداف 225 دلار و 275 دلار را فعال خواهد ساخت. از سوی دیگر در صورتی که قیمت حمایت فعلی خود را از دست بدهد، ریزش قیمت تا 105 دلار، دور از انتظار نخواهد بود.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین اس وی (روزانه)

رشد 24 درصدی قیمت بیت‌کوین اس وی (BSV) در پی پیروزی رایت در دادگاه
نمودار تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین اس وی (روزانه)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات ارزدیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *