Audius یکی از بهترین پروژه‌های وب3

Audius یکی از بهترین پروژه‌های وب3

این روزها صحبت در مورد وب3 و پروژه‌های آن بالا گرفته و به عقیده خیلی ها حوزه وب3 می‌تواند هایپ بعدی بازار ارزهای دیجیتال باشد. یکی از جالب‌ترین پروژه‌های این حوزه، شبکه Audius ( آدیوس ) است که هدف ایجاد یک پلتفرم پخش موزیک غیرمتمرکز را دنبال می‌کند. امروز در سیگنال باهم این پروژه و ارزش سرمایه‌گذاری روی آن را بررسی می‌کنیم.

هدف Audius

درسال‌های گذشته صنعت موسیقی به دست کمپانی‌های بزرگ افتاده که با قوانین عجیب و سخت، فقط سعی در زیاد کردن سود خود دارند و تنها مقدار کمی از این سود به هنرمندان این عرصه می‌رسد. هدف پروژه Audius ( آدیوس ) ، غیرمتمرکز کردن صنعت موسیقی و خارج کردن کمپانی‌های بزرگ از این صنعت است.

نحوه‌کارکرد Audius

در شبکه ارز دیجیتال Audius ( آدیوس )، 10درصد از هزینه‌های پرداخت شده به نودهای شبکه می‌رسد و 90 درصد سود حاصل به هنرمندان این صنعت تخصیص می‌یابد، که در نگاه اول قطعا برای هنرمندان این صنعت جذاب خواهد بود. در این پلتفرم هر هنرمند، برای ایجاد قوانین و شرایط خرید و پخش آثارش آزادی کامل دارد و این فاکتورها، باعث می‌شود پروژه Audius ( آدیوس ) بیش از پیش برای هنرمندان جذاب باشد.

توکن AUDIO

ارز دیجیتالی که در پروژه Audius ( آدیوس ) استفاده می‌شود، AUDIO ( آدیو ) نام دارد، و برای افزایش امنیت و مدیریت پروژه می‌توان آن را استیک کرد. هم‌چنین هنرمندان می‌توانند با استیک کردن توکن AUDIO ( آدیو ) به قابلیت‌های جدید در شبکه دست پیدا کنند و کاربران هم با نگه‌داشتن این توکن می‌تواند قابلیت‌های خدمات VIP را برای خود فعال کنند.

همکاری‌ها

یکی از بزرگترین دستاوردهای پروژه  Audius ( آدیوس )، همکاری با شبکه اجتماعی TikTok می‌باشد،که قطعا به هرچه بیشتر شناخته شدن این ارز دیجیتال کمک بزرگی‌ می‌کند و پتانسیل های بالا شبکه Audius ( آدیوس ) را برای کاربران به نمایش می‌گذارد.

چالش‌ها

شاید بزرگترین چالشی که پروژه Audius ( آدیوس ) با آن مواجه است جذب کاربر می‌باشد؛ باید این نکته را در نظر بگیریم که صنعت بلاک چین یک صنعت نوپاست و هنوز بسیاری وارد دنیای بلاک چین نشده‌اند و حتی دلیل وجودی ارزهای دیجیتال را هم درک نمی‌کنند، اکثر این افراد میان سال به بالا هستند و تاب تغییرات دنیای اطراف خود را ندارند.

اینکه شما در صنعت بلاک چین فعالیت کنید و بخواهید تعداد زیادی کاربر جذب کنید، با توجه به مواردی که گفته شد شاید کمی غیرممکن به نظر برسد؛ از طرفی به همه این‌ها اولین بودن در این زمینه را هم اضافه کنید، در این صورت کار برای شبکه   Audius ( آدیوس )، بسیار سخت خواهد شد؛ اما در صورتی که این ارز دیجیتال بتواند با پروژه‌های بیشتری همکاری کند، شاید روزی بتوانیم شاهد تغییر و تحول صنعت موسیقی به دست Audius ( آدیوس ) باشیم.

سرمایه‌گذاری         

شاید به دید کوتاه‌مدت پروژه Audius ( آدیوس ) جالب به نظر نرسد اما در بلند مدت در صورتی که از پس چالش‌هایی که گفته شد بربیاید، قطعا پتانسیل بالایی برای رشد خواهد داشت و توکن آن می‌تواند رشد خوبی را در چند سال آینده داشته باشد؛ اما طبق معمول برای اینکه بتوانیم دید بهتری نسبت به سرمایه‌گذاری در توکن AUDIO ( آدیو ) داشته باشیم، به سراغ تحلیل تکنیکال می‌رویم و پروژه جذاب Audius ( آدیوس ) را از دید یک تحلیلگر بررسی می‌کنیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال Audio

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال Audio
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در تایم فریم روزانه حال و روز توکن AUDIO ( آدیو ) خوب به نظر نمی‌رسد و همراه با بقیه مارکت کریپتوکارنسی دچار ریزش شدیدی شده، در صورتی که حال و روز بازار ارزهای دیجیتال در چند روز آینده مثبت باشد، می‌توانیم امیدوار باشیم AUDIO ( آدیو) یکبار دیگر سطح 1 و حتی 1.2 دلاری را ببیند و بتواند به آن پولبک بزند؛ بعد از آن در صورتی که حمایت فعلی را از دست دهد، می‌توانیم انتظار رسیدن توکن AUDIO ( آدیو ) به حمایت‌های آورده شده در تحلیل را داشته باشیم و شاید یکی از بهترین محدوده‌ها برای سرمایه‌گذاری در بلند مدت همین حمایت ها باشند.

جمع بندی

در نهایت با توجه به مواردی که گفته شد، می‌توانیم بگوییم انتظار اصلاح بیشتری از توکن AUDIO ( آدیو ) را داریم و هم‌چنین محبوبیت شبکه Audius ( آدیوس ) بسته به همکاری‌هایی که در آینده انجام می‌دهد و رابط کاربری نرم‌افزارش خواهد داشت؛ اینکه آیا هنرمندان چنین ریسکی را متقبل می‌شوند؟! یا اینکه کاربران می‌توانند با این شبکه خو بگیرند؟! را در آینده به پاسخش خواهیم رسید.

پرسش و پاسخ

نظر شما چیست؟!

آیا ارز دیجیتال Audius ( آدیوس ) آینده روشنی دارد یا مانند هزاران پروژه دنیای کریپتوکارنسی شکست خواهد خورد؟!

چه ارزهای دیجیتالی در زمنیه web3 می‌شناسید؟!

آیا واقعا web3 می‌تواند هایپ بعدی بازار ارزهای دیجیتال  باشد؟!

منتظر نظرات زیبای شما زیر همین پست هستیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • ممنون از تحلیل خوبتون. بنظرم امسال سال وب3 خواهد بود. پرژهای وب 3 رشدهای خوبی خواهند داشت.

  • تکنولوژی با ایدهای نو ،و فضای باز فکری و کار گروهی فعالین این حوزه، به جلو حرکت میکند و در این راه مثل اب رودخانه مسیر خودش را اصلاح میکند .ودر نهایت یک خدمت جدید ارایه میشود