تحلیل تکنیکال الگورند ALGO | تیر 1402

تحلیل تکنیکال الگورند ALGO | تیر 1402

تحلیل تکنیکال الگورند ALGO (هفتگی) | 6 تیر 1402

تحلیل تکنیکال الگورند ALGO
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

طبق آخرین تحلیل تکنیکال الگورند ALGO مکه در اردیبهشت ماه صورت گرفت، این ارزدیجیتال به تارگت های مدنظر دست یافت و حتی در ادامه روند نزولی موفق به شکست کف قیمتی خود در صرافی بایننس شد. با جمع آوری نقدینگی این محدوده انتظار داریم به سمت بالا حرکت کنیم.

در این صورت اطلاحات آتی Algorand  به حدضرر پایین‌تر ین کف ایجاد شده، می‌تواند خریدنی باشد و از طرفی مهم‌ترین هدف قیمت رسدن به اردبلاک هفتگی حوالی قیمت 0.6 دلار خواهد بود.


تحلیل تکنیکال الگورند | 12 اردیبهشت 1402

تحلیل تکنیکال الگورند
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

الگورند قادر به حفظ محدوده حمایتی نبود و با اینکه حدود 30% از این محدوده رشد کرد اما در برگشت این محدوده حمایتی را شکست و حالا با توجه به روند نزولی مارکت انتظار داریم به قیمت‌های پایین‌تری نیز برسد.

باید توجه داشت در صورتی که قیمت قبل از رسیدن به محدوده مقاومتی مشخص شده به تارگت برسد، دیگر نمی‌توان در چنین پوزیشنی ریسک ورود داشت.


تحلیل تکنیکال Algorand (روزانه) | 26 بهمن 1401

تحلیل تکنیکال ALGO
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

با اینکه بسیاری از افراد با شروع جام جهانی انتظار رشد ارزهایی خاص مانند ALGO را داشتند اما در کمال ناباوری با حادثه صرافی FTX، بازار ارزهای دیجیتال سراسر دریای خون شد و همه رمزارزها ریزش کردند. اما حالا بعد از نزدیک به دو ماه از پایان جام جهانی ارز دیجیتال الگورند شروع به رشدکرده و احتمالا رشد شروع شده بتواند ادامه دارد باشد؛ در این صورت اصلاحات احتمالی در روند می‌تواند پولبک به مناطق مقاومتی شکسته شده باشد.

در ادامه طبق تحلیل صورت گرفته، تنها در صورتی که ارز الگورند به محدوده حمایتی 0.2 دلار برسد می‌توان برای خرید این رمزارز اقدام نمود.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران