تحلیل تکنیکال اتم ATOM | شهریور 1402

تحلیل تکنیکال اتم ATOM | شهریور 1402

تحلیل اتم (روزانه) | 6 شهریور 1402

تحلیل ارز اتم

ارز اتم به کف کانال نزولی رسیده و شاید  بتوان از همین قیمت های فعلی انتظار یک نوسان تا محدوده مقاومتی را داشت. هرچند باید تاکید کنیم، طبق تحلیل های قبل در روند نزولی هستیم و تنها می‌توان به ارز ATOM نگاه نوسانی داشت.


تحلیل اتم (روزانه) | 11 مرداد 1402

تحلیل اتم

هم‌چنان تحلیل اتم در بلند مدت تغییر خاصی نداشته، تنها هر چه جلوتر می‌رویم با دیتای بیشتر محل‌های دقیق‌تری از حمایت ها و مقاومت ها در چارت بدست می‌آید.

در کوتاه مدت از دیدگاه کلاسیک، قیمت به مدیلاین کانال مینور و خط روند مقاومتی رسیده و احتمالا از محدوده 9.5 الی 10 دلار شاهد کاهش قیمت ارز اتم باشیم.

این کاهش قیمت احتمالا تا محدوده 6 الی 5.5 دلار ادامه داشته و در محدوده مجددا شاهد نوسان رو به بالای قیمت باشیم.

در بلند مدت هم‌چنان تارگت‌های 3 دلار و 1.8 دلار برای ارز اتم در دسترس می‌باشد.


تحلیل Cosmos (یکساعته) | 11 مرداد 1402

ارز اتم

در تایم فریم یک ساعته و دیدگاه اسمارت مانی دو محدوده مقاومتی (اردربلاک) بسیار مهم در نمودار وجود دارد که می‌تواند باعث اصلاح قیمت شود.

در صورت رسیدن قیمت به اردربلاک محدوده 9.7 الی 9.8 دلار (باکس آبی رنگ) می‌توان با حد ضرر بالای قله مشخص شده، اقدام به گرفتن پوزیشن فروش روی این ارزدیجیتال نمود. این محدوده ریسک کمی دارد و احتمالا کارکرد آن نسبت به باکس خاکستری رنگ بسیار بیشتر است.

در هر حال باکس خاکستری نیز می‌تواند به عنوان یک محدوده مقاومتی عمل کرده و باعث اصلاح قیمت شود اما ریسک این محدوده بالاست و توصیه می‌کنیم قبل از ورود به آن حتما تاییدیه‌های لازم را از قیمت اخذ نمایید.


تحلیل اتم (روزانه) | 21 تیر 1402

تحلیل کازماس
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

تحلیل اتم هم‌چنان طبق انتظار پیش می‌رود و با توجه به کانال ترسیم شده، روند صعودی فعلی را تنها پولبک به میدلاین کانال در نظر گرفتیم.


تحلیل کازماس (هفتگی) | 10 تیر 1402

تحلیل تکنیکال اتم
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

طبق تحلیل تکنیکال اتم ATOM که در اردیبهشت ماه انجام شد، این ارز دیجیتال پس از دست دادن سطح حمایتی 10 دلار با یک نزول شارپ مواجه شد.

در ادامه انتظار داریم در نمای بلند مدت ارز دیجیتال اتم Cosmos در نهایت خود را به محدوده حمایتی 1.8 الی 1.5 دلار برساند؛ تنها در این محدوده حمایتی با اطمینان خاطر بیشتری می‌توان اقدام به سرمایه گذاری در اتم نمود.


تحلیل ATOM (روزانه) | 18 اردیبهشت 1402

تحلیل تکنیکال ATOM
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

ارز دیجیتال اتم تاکنون دوبار سطح حمایتی 11 دلاری را تست کرده و احتمالا در روند نزولی پیش رو این حمایت را ز دستن بدهد. لذا در صورتی که حمایت فوق الذکر طبق تصویر مشخص شده از دست برود می‌توان انتظار داشت قیمت به محدوده بعدی در حوالی 7.5 دلار برسد.


تحلیل COSMOS(روزانه) | 8 بهمن 1401

ATOM Analysis
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در تایم فریم روزانه می‌توان کانال کوتاه مدتی برای ارزدیجیتال اتم در نظر گرفت و انتظار داشت اولین تارگت حرکت صعودی مورد نظر به سقف این کانال رسیده (حوالی 25دلار) و در تنها در صورت عبور از این کانال، به خط میانی کانال بعدی (حوالی 30دلار) برسیم.


تحلیل اتم (W1) | 8 بهمن 1401

Cosmos Analysis
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

ارز دیجیتال اتم توانست کانال بلند مدتی خود را حفظ کند و از محدوده کف کانال رشد خوبی را نیز به ثبت رساند. بر اساس همین کانال بندی باید منتظر رشد ATOM تا محدوده خط میانی کانال باشیم.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • کی ممکنه دو باره بازار به روزهای خوش اواخر 2021 برگردد؟ شما فکر میکنید یک بازار خرسی مثل اتفاقات 2018 در راه است ؟