تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم کلاسیک (3 شهریور ماه 98)

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم کلاسیک (3 شهریور ماه 98)

اتریوم کلاسیک که در حال حاضر سنگینی نام اتریوم را بخشی از ضعف خود می‌داند و امیدوار است در آینده با تغییر نام، فاصله زیادی با اتریوم و سایر آلت‌کوین‌ها بگیرد، در ماه‌های آینده برنامه‌های زیادی را پیش رو دارد. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به هاردفورک آتلانتیس در 1 مهرماه اشاره کرد. همزمانی این هاردفورک با راه‌اندازی رسمی پروژه بکت و قراردادهای آتی بیت‌کوین، می‌تواند رشد قیمت را برای این رمزارز به همراه داشته باشد. اگرچه از اوایل 2018 تا کنون آلت‌کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری بسیار پر ریسک بوده‌اند و حتی ریزش‌های اصلاحی بیت‌کوین، منجر به افت شدید قیمت آنها شده است.

نمودار قیمت اتریوم کلاسیک (ETC)

اتریوم کلاسیک در هفته گذشته، بعد از برخورد با کف 5.5 دلار و تشکیل الگوی برگشتی کف دوقلو، رشد 40 درصدی قیمت را تجربه نمود. در ادامه قیمت به محدوده 7.6 دلار واکنش نشان داد و شاهد افت قیمت بودیم. در صورت کاهش قیمت، محدوده 6.5 دلار که خط گردن کف دو قلو می‌باشد حمایت نسبتا مهمی محسوب می‌شود. بازگشت قیمت به محدوده 7.6 دلار و شکست آن می‌تواند رشد قیمت تا 9.6 دلار را به دنبال داشته باشد. اگرچه ناحیه مقاومتی 8.6 دلار نیز در طول مسیر حائز اهمیت است.

نمودار قیمت اتریوم
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *