تحلیل ارز دیجیتال یرن فایننس (YFI) (27 مهر 99)

تحلیل ارز دیجیتال یرن فایننس (YFI) (27 مهر 99)

توکن یرن فایننس که توکنی بر بستر ERC-20  اتریوم است در اکوسیستم دیفای yearn.finance استفاده می‌شود. حداکثر تعداد توکن‌های موجود 30 هزار واحد است که تنها راه بدست آوردن آنها سرمایه گذاری در یکی از پلتفرم‌های این اکوسیستم است.

اخیرا بلومبرگ در گزارشی 70 صفحه‌ای به تاثیر انتخاب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020 امریکا پرداخته است. در این گزارش آمده است که در صورت انتخاب بایدن، راه برای صندوق‌های قابل معامله (ETF) ارز دیجیتال در بورس امریکا هموارتر خواهد شد و این موضوع گسترش پذیرش بیت‌کوین را به دنبال خواهد داشت. همزمان با این موضوع پروژه‌های دیفای تضعیف خواهند شد. نویسنده این مقاله دلیل این موضوع را چنین بیان کرده است که دموکراتها به دنبال شفافیت قانونی بیشتر در بازارهای مالی هستند و پروژه‌های دیفای چندان موافق شفافیت قانونگذاری نیستند و نخواهند بود؛ از این جهت در صورت انتخاب جو بایدن، انتظار می‌رود پروژه‌های دیفای با دامپ قیمتی مواجه شوند.

در نهایت در این گزارش آمده است صرف نظر از اینکه چه کسی برنده انتخابات ریاست جمهوری امریکا شود، انتظار می‌رود قیمت بیت‌کوین تا سال 2024 به 80 هزار دلار برسد.

اما بنیانگذار ارز دیجیتال یرن فایننس که از زمان راه اندازی تا قیمت پیک خود در ماه سپتامبر یک میلیون!!!! درصد رشد داشته است ، بار دیگر خبر ساز شد. آندره کرونیه روز سه شنبه در توییتی به قراردادهایی در مورد یک پروژه آزمایشی اشاره کرد. در انتها وی اعلام کرد که قرارداد و پروژه اعلام شده بر بستر اتریوم آزمایشی است و نباید مورد استفاده عملی قرار بگیرد. اما گوش کاربران بدهکار نبود و در کمتر از 6 ساعت، 6 میلیون دلار سرمایه به دلیل حس فومو!! به سوی این پروژه سرازیر شد.

یکی از تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کند که علیرغم روند نزولی کوتاه مدتی YFI، این ارز دیجیتال در بلند مدت رشد خواهد داشت. به گفته وی بازده کم بانکداری سنتی، سرمایه‌گذاران را به پروژه‌های دیفای سوق خواهد داد که رشد قیمت ارزهای دیجیتالی مانند آوه و یرن فایننس را به دنبال خواهد داشت.


جهت دیدن تصویر بالا با کیفیت بالاتر می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:
https://www.tradingview.com/x/2ZCK1OYh/

همانطور که در تحلیل قبل گفته شد، ارز دیجیتال YFI با از دست دادن حمایت 20 هزار دلار، ریزش قیمت تا 14 هزار دلار را تجربه کرد. با رسیدن به این محدوده قیمتی، شاهد تشکیل الگوی کنج نزولی هستیم. عبور از کومو تارگتهای 20 هزار دلار و 32 هزار دلار را فعال خواهد ساخت.

از طرف دیگر در صورت ادامه ریزش قیمت، حمایتهای 10 هزار و 7 هزار دلار پیش روی قیمت قرار دارند.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *