تحرکات صندوق های سرمایه گذاری در پنجم آبان ماه 99

تحرکات صندوق های سرمایه گذاری در پنجم آبان ماه 99

صندوق مشترک نقش جهان که در هفته گذشته خریدهای جدیدی در شرکت داروسازي‌ كوثر انجام داده بود، باز هم به حجم خریدهای خود اضافه کرد و 200 هزار سهم از نماد “دکوثر” به ارزش حدودی 400 میلیون تومان را خریداری کرد.

صندوق سرو سودمند مدبران که یکی از سرمایه گذاران عمده ریشمک بود بعد از مدت ها از لیست سهامداران اصلی تابلوی معاملات این شرکت حذف شد. به نظر می رسد به دلیل نیاز صندوق به منابع مالی برای فروش واحدهای سرمایه گذاری، مدیران این صندوق تصمیم گرفته اند تا سهام صنعت دارویی را از پرتفوی خود کاهش دهند. با این حال مشاهده می شود که نگاه مدیران صندوق سرو سودمند مدبران که تحت مدیریت شركت مشاور سرمايه گذاري مدبران هما قرار دارد به صنعت معدنی بیشتر شده است. این صندوق به خریدهای خود در نماد “کطبس” ادامه داده است.

صندوق سپهركاريزما نیز تصمیم گرفته است وزن صنعت سیمانی را در پرتفوی خود بیشتر کند. 200 میلیون از منابع مالی این صندوق در نماد “سهگمت” سرمایه گذاری شده است.

در تاریخ 5 آبان ماه 99 فروش مهمی در صندوق های سرمایه گذاری دیده نشد. سایر خرید های صندوق های سرمایه گذاری را در جدول زیر مشاهده می کنید.

مهم‌ترین خریدهای صندوق های سرمایه گذاری

نام صندوق سرمایه گذاری (نوع)نام شرکت (نماد بورسی)تعداد سهم
مشترک نقش جهان (سهامی)داروسازي‌ كوثر (دکوثر)200,000
سپهركاريزما (سهامی)سيمان‌هگمتان‌ (سهگمت)100,000
سرو سودمند مدبران (سهامی)ذغال‌سنگ‌ نگين‌ ط‌بس (کطبس)20,000
مشترک افق کارگزاری بانک خاورمیانه (با درآمد ثابت)بانك خاورميانه (وخاور)8,619,104
با درآمد ثابت کمند (با درآمد ثابت)صندوق س.سپهر كاريزما (کاریس)584,249
گسترش فردای ایرانیان  (با درآمد ثابت)سيمان‌ بهبهان (سبهان)100,000
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران