بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2023

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2023

به جرئت می‌توان گفت سال 2022، بدترین سال برای ارزهای دیجیتال و بازارهای مالی در دهه اخیر بود. بیت کوین در این سال  بیش از 60% ریزش داشت و اتریوم هم برای چند روز به زیر 1000 دلار رفت؛ همینطور بازار ارزهای دیجیتال نزدیک به 1.5 هزار میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داد.

اما سال 2023 می‌تواند سال خوبی برای ارزهای دیجیتال باشد. اگر بازار بخواهد مانند اوایل سال 2022 رفتار کند باید در ماه ژانویه ( 10 دی – 11 بهمن) شاهد آخرین موج ریزشی بازار باشیم. در ادامه این مقاله بهترین ارزهای دیجیتال از لحاظ سرمایه گذاری را باهم بررسی می‌کنیم.

ارز دیجیتال بیت کوین BTC

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در سال 2023 بیت کوین می‌تواند یکی از کم ریسک ترین سرمایه گذاری‌ها باشد. با رسیدن این ارز دیجیتال به محدوده حمایتی مشخص شده می‌توانیم انتظار رشد 100% آن را از محدوده مذکور را داتشه باشیم. با تغییر در سیاست‌های فدرال رزرو و عدم افزایش نرخ بهره، مجددا شاهد استقبال سرمایه گذاران از بیت کوین خواهیم بود.

کانال ارز دیجیتال سیگنال

ارز دیجیتال اتریوم ETH

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در سال جدید میلادی در صورتی که اتریوم به محدوده حمایتی مشخص شده در تحلیل برسد، می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بسیار ارزشمند تلقی گردد. باید این نکته را در نظر داشت که تا زمانی که قیمت اتریوم بالای محدوده 800 دلاری قرار دارد هم ‌چنان ارزش خرید نخواهد داشت و  با رفتن به زیر این قیمت، می‌توان تا محدوده حمایتی ذکر شده اقدام به خرید پله‌ای نمود.

در صورتی که در سال 2023، اتریوم یک بار به کانال 2000 دلاری برسد، می‌توانیم انظار سود حداقل 300% از این تحلیل داشته باشیم.

تا به اینجای لیست، دو ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم، کمترین درصد ریسک را برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 به همراه دارند اما در طرف مقابل، انتظار سود کمتری هم باید از این ارزها داشته باشیم؛ در ادامه لیست اما برای سود بیشتر باید ریسک بیشتری برای سرمایه گذاری متقبل شوید.

ارز دیجیتال کاردانو ADA

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

ارز دیجیتال کاردانو می‌تواند مجددا در سال 2023 جان بگیرد و از محدوده حمایتی مشخص شده، به بالای 0.5 دلار صعود کند؛ در صورت به وقوع پیوستن این تحلیل، حداقل سود کاردانو از محدوده مشخص شده چیزی در حدود 400% خواهد بود.

ارز دیجیتال آوالانچ AVAX

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در صورتی که بتوانید در محدوده کانال 4 دلاری با حد ضرر 3 دلار، در ارز دیجیتال آوالانچ سرمایه گذاری نمایید باید منتظر سود حداقل 400% در آن باشید. البته باید توجه داشت، سرمایه گذاری در آوالانچ ریسک بسیار بیشتری نسبت به سرمایه گذاری در بیت کوین و اتریوم خواهد داشت و در صورتی که اتفاق خاصی برای این ارز دیجیتال رخ دهد، می‌تواند یک چالش اساسی برای سرمایه شما ایجاد کند.

ارز دیجیتال اتم ATOM

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

با اینکه بسیاری از آلت کوین ها در ریزش های سنگین بازار از بین رفته‌اند اما اتم توانست سطوح کلیدی خود را حفظ نماید. انتظار می‌رود این ارز دیجیتال از محدوده حمایتی مشخص شده رشدی نزدیک به 500% را رقم بزند.

ارز دیجیتال ایپ کوین APE

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در سال 2023 یکی از پر ریسک ترین و در عین حال بهترین سرمایه گذاری ها می‌تواند توکن APE باشد. این ارز دیجیتال بعد از عرضه در صرافی بایننس و رسیدن به محدوده سقف 40 دلار دیگر نتوانست به روزهای خوب خود برگردد و در حال حاضر با از تب و تاب افتادن NFT و متاورس، روند رنجی به خود گرفته است.

انتظار داریم توکن APE از محدوده 1.4 دلاری رشد زیادی داشته باشد؛ هم‌چنین می‌توانید نیم نگاهی هم به کالکشن NFT میمون ها داشته باشید، چرا که با اوج گرفتن مجددا بازار کریپتو، می‌تواند سود خوبی را نصیب خریداران خود نماید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • بنظر می رسه تمام جنگها، تحریمها ،روابط بین المللی، توسط گروهی حساب شده انجام میشه و تحلیل درست و درمونی نمیشه کرد

  • اقا کجا تتر ۳۶و خورده ایه الان تو همه منابع دیگه ۴۱ و خورده ای شده شما مگه شما ابدیت نمیکنید قیمت ارز های دیجیتال رو؟! این وضع قیمت دادنه؟!!!،ما بیشتر از اینا از اپلیکیشنتون انتظار داریم که بروزتر باشین

    • باسلام .سیگنال نرخ تتر را بر اساس میانگین معاملات در صرافی های معتبر نمایش می دهد.