برترین ارزهای دیجیتال هفته | 14 اسفند 1399

برترین ارزهای دیجیتال هفته | 14 اسفند 1399

در طی 7 روز گذشته با قرار گیری بیت کوین و اتریوم در فاز اصلاحی بازار به سمت آلتکوین ها تمایل پیدا کرد. بیتکوین پس از اصلاح تا محدوده 42000 دلار، دوباره به سمت مقاومت 50000 دلار حرکت کرده است، اما به نظر میرسد هنوز آمادگی اتمام فاز اصلاحی را ندارد.

در این هفته نیز اخباری از خرید شرکت‌های سرمایه گذاری منتشر شد که نشان می‌دهد این محدوده قیمتی از نظر سرمایه گذاران بزرگ یا به عبارتی نهنگ‌های بازار، به عنوان کف قیمتی شناسایی شده است بنابراین می‌توان ادامه اصلاح بیت کوین را به صورت نوسان در یک بازار رنج در این محدوده دانست.

بیت کوین و اتریوم، هریک در 7 روز گذشته نزدیک به %5 رشد داشته اند. اما در بازار آلتکوین‌های با ارزش بیش از یک میلیارد دلار، شاهد نوسانات بیشتری بودیم. انجین کوین (ENJ) با حدود %148 رشد، بیشترین افزایش قیمتی را تجربه کرده است و در رتبه‌های بعدی ارز بت (BAT) و نم به ترتیب با %55 . %50 بیشترین رشد را داشته‌اند. در آن سوی بازار، فانتوم (FTM) با حدود %15 افت، بیشترین کاهش را داشته و پس از آن بیت تورنت (BTT) و سلسیوس (CEL) به ترتیب %8 و %5 افت داشته اند.

در ادامه به معرفی آلتکوین‌هایی میپردازیم که بیشترین احتمال رشد را در هفته آینده خواهند داشت.

کاردانو (ADA)

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

کاردانو در مسیر صعودی خود درگیر عبور از ناحیه مقاومتی مهمی است که باعث کند شدن شتاب حرکت آن شده است. وجود همگرایی در نمودار قیمت و اندیکاتور مکدی نشانه تمایل به حفظ روند صعودی بلند مدت خواهد بود. بنابراین انتظار عبور از این ناحیه مقاومتی را خواهیم داشت.

محدوده 1.2 کف حمایتی فعلی قیمت است که می‌توان انتظار بازگشت از آن ناحیه را داشت. در این صورت هدف قیمت عبور از محدوده 1.4 دلار و حرکت به سمت سقف کانال خواهد بود. بهترین حد ضرر را می‌توان خط حمایت در اندیکاتور RSI در نظر گرفت اما با توجه به اخبار مثبتی که از آپدیت جدید کاردانو منتشر شده است احتمال افزایش قیمت و عبور از سقف قیمتی فعلی محتمل‌تر است.

بیت کوین کش (BCH)

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

بیت کوین کش در یک کانال صعودی بلند مدت در نوسان است و قیمت اکنون در طی موج اصلاحی خود 0،بالاتر از خط میانی کانال تثبیت شده است. این امر می‌تواند نوید بخش تمایل به عبور از سقف کانال باشد. وجود همگرایی در نمودار قیمت و اندیکاتور مکدی نیز نشانه تمایل به حفظ روند صعودی بلند مدت است.

بایننس کوین (BNB)

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

بایننس کوین پس از صعودی پرشتاب که باعث تشکیل سقف‌های قیمتی جدیدی در این ارز شد، شروع به اصلاح نموده است و این فاز اصلاحی را در تایم 4 ساعته می‌توان به شکل یک الگوی پرچم مشاهده نمود، که قیمت با شکست سقف الگو آن را تایید کرده است. بنابراین می‌توان انتظار شروع یک موج صعودی دیگر را در تایم روزانه داشت که هدف آن عبور از قله قبل و ثبت سقف تاریخی جدیدی برای قیمت خواهد بود.

ایگلد (EGLD)

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

ایگلد در یک روند صعودی پرشتاب قرار دارد که می‌توان حرکت نمودار قیمت را در یک کانال صعودی فرض نمود. قیمت پس از رسیدن به سقف کانال رکورد قیمتی جدیدی را به جای گذاشت و شروع به اصلاح نمود. موج اطلاحی در تایم روزانه را می‌توان در تایم فریم‌های پایین تر به شکل یک الگوی پرچم مشاهده نمود که قیمت، با شکست سقف الگو آن را تایید نموده است. بنابراین می‌توان انتظار اتمام موج اصلاحی و شروع یک موج صعودی دیگر را داشت. با توجه به همگرایی در نمودار قیمت و اندیکاتور مکدی می‌توان به ادامه روند صعودی و شکست قله قبلی امیدوار بود.

چین لینک (LINK)

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

چین لینک در یک روند صعودی قرار دارد که حرکت آن را می توان در یک کانال در نظر گرفت. قیمت موج اصلاحی از روند صعودی خود را پس از رسیدن به خط میانی کانال به اتمام رسانده است. با توجه به عدم وجود واگرایی در نمودار قیمت و اندیکاتور مکدی می‌توان انتظار تداوم روند صعودی را داشت بنابراین هدف قیمت را می‌توان شکست قله قبلی و حرکت به سمت سقف کانال دانست.

لایت کوین (LTC)

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

لایت کوین اخیرا از یک روند نزولی بلندمدت خارج شده و یک روند صعودی را آغاز نموده است. وجود همگرایی بین نمودار قیمت و اندیکاتور مکدی را می‌توان نشانه تمایل به حفظ این روند صعودی دانست. قیمت پس از رسیدن به خط روند موج اصلاحی خود را به اتمام رسانده و آماده شروع موج اصلی خود از روند صعودی می‌باشد. بنابراین می‌توان انتظار داشت قیمت با عبور از قله قبلی خود به روند صعودی خود ادامه دهد.

ترون (TRX)

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

 ترون مدت‌ها درگیر مقاومت قدرتمندی در محدوده 0.04 دلار بود است که درنهایت با شکست آن و سپس پولبک به این مقاومت شکسته شده، از آن عبور نموده است. این حرکت را می‌توان در کانال قیمتی ترون، به شکل اصلاح تا محدوده خط میانی کانال مشاهده نمود. وجود همگرایی در نمودار قیمت و اندیکاتور مکدی نشانه تمایل به حفظ روند صعودی می‌باشد و می‌توان هدف اولیه قیمت را رسیدن به سقف کانال در نظر گرفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • ممنون بابت تحلیلهای عالی شماکارشناسهای محترم اپلیکیش سیگنال،درصورت امکان به خاطرکسانی که تازه وارد بازار ارز دیجیتال شده اندلطف کنیدواسم ارزهارا هم به انگلیسی وهم به فارسی بنویسید

    • بله حتما. معمولا نماد ارز رو به انگلیسی میاریم که با ارزهای دیگه اشتباه نشه