بایننس به دنبال وضع قوانین سختگیرانه تر

بایننس به دنبال وضع قوانین سختگیرانه تر

مقدمه:

صرافی‌های ارز دیجیتال دنیا با فشار قانونگذاران مواجه هستند و به کاربران ایرانی توصیه می‌شود که سرمایه زیادی را وارد صرافی‌ها نکنند و در صورتی که تا مدتی قصد ترید در بازار را ندارند، بلافاصله دارایی خود را به کیف پول منتقل کنند. اگرچه این موضوع جدیدی نیست و کارشناسان همواره توصیه مشترکی در این زمینه داشته‌اند.

بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا که در میان کاربران ایرانی نیز زمانی بسیار محبوب بود، در طول چند ماه گذشته از سوی قانونگذاران کشورهای مختلف دنیا تحت فشار قانونگذاری قرار گرفته است. چانگ پنگ ژائو معروف به CZ، مدیر عامل این صرافی، در مصاحبه‌ای با South China Morning Post به این موضوع اشاره کرد که فعالیتهای آتی این صرافی مشکلات قانونگذاری موجود را رفع خواهد کرد:

” از آنجایی که ما یک صرافی متمرکز هستیم، به این نتیجه رسیدیم که می‌بایست فضایی متمرکز را برای همکاری با نهادهای قانونگذاری ارائه کنیم. “

این مصاحبه نشان می‌دهد که فشارهای بین المللی بر روی صرافی‌های رمزارزی در حال شدت گرفتن است. اگرچه از زمان انتخاب جو بایدن در امریکا و روی کار آمدن دموکراتها انتظار می‌رفت که فعالیت‌های بین المللی برای شفافیت قانونگذاری بازارهای مالی شدت یابد. نتیجه این موضوع را در چند ماه گذشته شاهد بودیم که صرافی بایننس در برخی از کشورهای دنیا با مشکل روبرو شد و در نهایت مجبور شد تا حدی قوانین خود را تغییر دهد و سیستم احراز هویت خود را ارتقاء دهد.

اخبار و تحلیل‌های بیشتر در کانال سیگنال ارز دیجیتال

بایننس ماه گذشته در راستای پیروی از دستورالعمل‌های ناظران جهانی، گرگ موناهان (Greg Monahan) بازرس سابق اقدامات مجرمانه وزارت خزانه داری امریکا را استخدام کرد. نیلز اندرسون رود متخصص دارک وب یوروپل نیز به تازگی به استخدام بایننس درآمده است.

پ. ن: با توجه به شرایط پیش آمده، کار کردن با صرافی بایننس به کاربران ایرانی توصیه نمی شود.

پ. ن: از طرف دیگر در صورتی که بایننس بتواند موانع قانونی خود را رفع کند، می‌توان انتظار قدرت گرفتن بیشتر این صرافی و ارز دیجیتال بایننس کوین را در آینده داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *