اونس نقره آماده رالی صعودی میشود؟

اونس نقره آماده رالی صعودی میشود؟

طبق اخبار واصله از مقامات بانک مرکزی آمریکا به نظر میرسد این نهاد تمایل دارد سیاست های انقباضی را تشدید کند و سرعت تیپرینگ (کاهش خرید اوراق قرضه) را افزایش دهد. این سخنان باعث شده انتظارات افزایش نرخ بهره ای سرمایه گذاران بیش از پیش تقویت شود و بازار حساب بیشتری روی افزایش ارزش شاخص دلار باز کند.

تحلیل تکنیکال اونس نقره

در نتیجه این واکنش ها فلزات با ارزش طلا و نقره دچار اصلاح قیمتی شدند و انس نقره به روی سطوح حمایتی مهم خود در عدد 24.55 رسید. همانطور که در نمودار داده های روزانه زیر مشاهده میکنید قیمت در یک روند صعودی اکید قرار گرفته و خط روند حمایتی آبی رنگ با هر بار تماس قیمت را به سمت بالا هدایت کرده است. با احتمال بیشتر در صورت حمایت شدن قیمت روی سطوح 24.24 و 23.83 دلار میتوان به رسیدن قیمت به اهداف مقاومتی خودش در قله قبلی و سطوح 25.73 و 26.58 دلار امیدوار بود.

برای مشاهده تصویر با کیفیت بهتر لطفا اینجا کلیک کنید

در سناریوی نزولی با احتمال کمتر در صورتی که قیمت سطح حمایت افقی 23.83 دلار را از دست بدهد و کندل روزانه زیر آن بسته شود میتوان به نزل قیمت تا سطوح پایینتر چشم داشت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *