آینده صنعت خودرو

راهنمای خرید و فروش خودرو

شروع دوباره مذاکرات وین، نوید روزهای بدون تحریم برای صنعت خودروی کشور را می‌دهد. برجام برای رشد و توسعه اقتصاد و صنعت کشور بسیار حیاتی است. بدون برخورداری از ارتباطات جهانی متعادل و منصفانه امکان تولید کالاهای مطلوب که هم از کیفیت مناسبی برخوردار باشند و هم قیمت رقابتی داشته باشند، بسیار سخت است و در آن صورت نمی‌توان توسعه‌یافتگی را احساس کرد. اصولا توسعه‌یافتگی در رقابت و مقایسه شاخص‌های رشد و رجحان نمایان می‌شود. از این روست که برجام و رفع تحریم برای حضور اقتصاد و صنعت ایران در عرصه بین‌المللی بسیار مهم است. در صنعت خودروی دنیا نیز چنین است که توسعه در کشورها و شرکت‌هایی رخ داده است که توانسته‌اند از مزیت ائتلاف و همسوگری در فروش و سودآوری بهره گیرند.
در بخش اول برنامه ی امروز در خصوص صنعت خودرو و آینده ی این صنعت با آقای پیمان شوریابی، تحلیلگر بازار سرمایه گفتگو نمودیم. ایشان ضمن اشاره به پتانسیل های این صنعت، توصیه هایی برای فعالین بازار داشتند. 

کسب درآمد از ارز دیجیتال با play to earn

در حال حاضر تعدادی از ارزهای دیجیتال وجود دارند که برای کسب درآمد در صنعت بازی های بلاک چین از طریق الگوریتم های play to earn مورد استقبال بسیاری از گیمرها قرار گرفته است، زیرا به گیمرها اجازه می دهد دارایی های درون بازی خود را خریداری کنند. این دارایی ها به عنوان توکن های غیر قابل تفویض بوده که قابلیت معامله در سیستم عامل های خارج از بازی را دارند. آیا می توان با بازی کردن در بازار ارز دیجیتال درآمد بدست آورد؟ بله با استفاده از الگوریتم های play to earn ممکن است. هیچ چیز در دنیای ارز دیجیتال غیر ممکن نیست. در حال حاضر کسب درآمد با بازی کردن در دنیای ارز دیجیتال بسیار محبوب شده است.
در بخش دوم برنامه ی امروز همراه با آقای جمال نوری، کارشناس ارزهای دیجیتال در مورد این حوزه گفتگو نمودیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *