آیا اونس طلای جهانی مجددا صعودی خواهد شد؟

آیا اونس طلای جهانی مجددا صعودی خواهد شد؟

در یکماه گذشته انتظارات تورمی و افزایش نرخ بهره ای سرمایه گذاران در بازار جهانی افزایش یافت و به طبع آن شاخص دلار قوی تر از همیشه ظاهر شد تا حدی که به مرز 97 واحدی رسید. به دلایل ذکر شده اونس طلا که رابطه معکوس با شاخص دلار و بازده اوراق قرضه دارد از این تحولات تاثیر پذیرفت و پس از دستیابی به مقاومت 1870 دلاری نزولی شد و به میزان 90 دلار سقوط کرد و روی حمایت 1780 دلاری قرار گرفت.

تحلیل تکنیکال نمودار اونس طلا

در نمودار داده های روزانه زیر میبینید که قیمت توانسته سطح مورب مشکی بلند مدت را بشکند و بالای سطح کلیدی 1833 دلاری تثبیت دهد. حال که قیمت های اونس نزولی شده به منزله ی اصلاح در نظر گرفته میشود و روند میان مدتی و بلند مدتی همچنان صعودی به نظر میرسد. در صورت شروع رالی صعودی قیمت روی سطح کنونی سطوح هدف مقاومتی اعداد 1833 و 1870 دلار خواهند بود و راه برای سطوح بالاتر هموار میشود. اما در سناریوی نزولی با احتمال کمتر در صورت از دست رفتن حمایت کنونی قیمت میتواند تا سطوح 1760 و 1723 دلار ریزش نماید.

جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *