آلت کوین بخریم یا بیت کوین ؟!

آلت کوین بخریم یا بیت کوین ؟!

آلت کوین ها Altcoin این روزها در خون خود غلط می‌زنند و بسیاری از آن‌ها در مسیر نابودی قرار گرفته‌اند. بیت کوین Bitcoin نیز بالاخره بعد از 9 هفته متوالی اصلاح و کندل های منفی، هفته پیش اولین کندل مثبت هفتگی خود را کلوز کرد تا کمی خیال هواداران ارزهای دیجیتال از بابت خود راحت کند. اما در زمان شروع چرخه گاوی بازار سوال اساسی این است که بیت کوین BTC بخریم یا آلت کوین ؟!

آلت کوین Altcoin یا بیت کوین؛ کدام ارز دیجیتال بیشترین سود را خواهد داد ؟

آلت کوین Altcoin یا بیت کوین؛ کدام ارز دیجیتال بیشترین سود را خواهد داد ؟

برای آلت کوین Altcoin ها در بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین به نوعی نقش یک لیدر را ایفا می‌کند و در صورتی که این ارزدیجیتال وارد یک چرخه خرسی بلند مدت شود، می‌توانیم انتظار ریزش‌های بسیار وحشتناک را برای آلت کوین Altcoin ها داشته باشیم به صورتی که حتی بسیاری از آلت کوین Altcoin ها در این چرخه خرسی نابود خواهند شد و بسیاری دیگر قادر به باز پس‌گیری سقف های قبل خود، نخواهند بود.
آلت کوین Altcoin ها اما در چرخه گاوی بیت کوین متفاوت عمل می‌کنند؛ برای مثال آلت کوینAltcoin هایی مانند شیبا سودهای چند هزار درصدی نصیب خریداران خود می‌کنند اما دارندگان بیت کوین BTC باید به میزان سود به مراتب کمتری قانع باشند.
اما چاره کار چیست و چطور می‌توان بهترین بازدهی را از بازار ارزهای دیجیتال گرفت؟!

زمان خرید آلت کوین Altcoin

زمان خرید آلت کوین Altcoin

برای خرید آلت کوین Altcoin و زمان مناسب آن پاسخ سوال ساده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنیم، در صورتی که تاییدیه‌های لازم از شاخص توتال TOTAL و دامیننس تتر USDT.D را برای شروع چرخه گاوی بازار داشته باشیم، باید به سراغ تحلیل دامیننس بیت کوین BTC.D برویم.

آلت کوین Altcoin ها و بیت سیزن

آلت کوین Altcoin ها و بیت سیزن

در صورتی که در چرخه گاوی بازار دامنییس بیت کوین صعودی بود، فقط باید به سرمایه‌گذاری روی بیت کوین BTC فکر کنیم و احتمالا آلت کوین Altcoin ها با ریزش و خروج سنگین سرمایه مواجه خواهند شد، یا حداقل سود کمتری را نسبت به بیت کوین BTC نصیب سرمایه‌گذاران خود خواهند کرد.

آلت سیزن و آلت کوین Altcoin ها

آلت سیزن و آلت کوین Altcoin ها

آلت کوین Altcoin ها هم اما می‌توانند سودهای نجومی نصیب طرفداران خود کنند؛ زمان هایی می‌رسد که مارکت ارز های دیجیتال در روند گاوی قرار دارد اما دامیننس بیت کوین به مقاومت اصلی خود رسیده، در چنین مواقعی سرمایه‌گذاران، سرمایه‌های خود را از بیت کوین به سمت آلت کوین‌ Altcoin ها شیفت می‌دهند و باعث پامپ شدن اکثر آلت کوین Altcoin ها می‌گردند. در واقع چنین اتفاقی به آلت سیزن معروف است و آلت کوین Altcoin ها در این مسیر سودهای بسیار بیشتری را نسبت به بیت کوین نصیب سرمایه‌گذاران خود می‌کنند.

قدم به قدم در بازار ارزهای دیجیتال به سود برس

قدم به قدم در بازار ارزهای دیجیتال به سود برس

با دانستن چنین ترفندی به راحتی می‌توانستیم در بازار ارزهای دیجیتال به سودهای بسیار خوبی برسیم؛ یکی از دلایلی که بسیاری از افراد نمی‌توانند در این مارکت موفق شوند، عدم آموزش صحیح و دانش کافی در این بازار ارزهای دیجیتال است. قطعا این مقاله فقط بخش کوچکی از مفاهیم و ترفندهای خاص این بازار است؛ ترفندها و مهارت هایی که تنها در طی زمان و با کسب تجربه در مارکت بدست می‌آیند؛ در سیگنال اما با رویکرد آموزشی، جدیدترین و بروزترین آموزش ها را در زمینه ارزهای دیجیتال برای شما آماده کرده‌ایم؛ برای دسترسی به این آموزش‌ها کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

پرسش و پاسخ


نظر شما در خصوص آلت کوین Altcoin ها چیست؟!
الآن زمان سرمایه گذاری روی آلت کوین Altcoin ها است یا بیت کوین ؟!

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • الان برای من وقت خریدن آلت کوین هاست. در ریزش هشتاد درصدی فقط آلت کوین برای من فرصت خریده اما به نکات ذیل باید توجه کرد؛
    ۱) ریسک کوتاه مدتش زیاده.
    ۲) شت کوین ها و ارزهای نوظهور هرگز نخرید.
    ۳) فقط ده ارز معتبر اول آلت کوین ها بخرید. کوین های معتبر و پذیرفته شده.
    ۴) پله ای و ماهیانه خرید کنید.
    ۵) با پول مازادی که بهشون نیاز ندارید از صرافی های داخلی خرید کنید.
    ۶) توجه داشته باشید خودتان مسئول سود زیان خودتان هستید.