فروش فوق العاده 6 محصول سایپا + ویژه آذر

فروش فوق العاده 6 محصول سایپا + ویژه آذر
خلاصه اخبار

فهرست عناوینطرح فروش فوق العاده برخی محصولات سایپا با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 25 آذر ماه 1400 شروع و به مدت2 روز به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت. شرکت سایپا در این طرح که ثبت نام آن از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 25 آذر […]

طرح فروش فوق العاده برخی محصولات سایپا با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 25 آذر ماه 1400 شروع و به مدت2 روز به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

شرکت سایپا در این طرح که ثبت نام آن از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 25 آذر ماه 1400 شروع و به مدت 2 روز به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت، شش محصول کوئیک با گیربکس معمولی، کوئیک R با گیربکس معمولی، تیبا SX موتور M15، تیبا EX2 رینگ فولادی، سایپا SE151 موتور M13 و کوئیک پلاس با گیربکس اتوماتیک S را برای عرضه در نظر گرفته است.

متقاضیانی که از خرداد ماه سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرح های مذکور نبوده اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

سیگنالی های عزیز برای مشاهده اخبار خودرو و قیمت های بروز خودرو می‌توانید اپلیکیشن سیگنال را نصب نمایید و وارد بخش خودرو شوید.

دقت داشته باشید که ثبت نام در این طرح بعد از فعال سازی بخشنامه و تنها از طریق وب سایت رسمی فروش سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com  امکان پذیر است.

طبق اصلاحیه این بخشنامه نام خودرو ردیف 5 سایپا SE151 موتور M13 می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر از شرایط عمومی و اختصاصی مربوط به شرکت در این قرعه کشی متن بخشنامه فروش سایپا را از این لینک مطالعه کنید.

نظرات کاربران
  • سلام من قصد ثبت نام دارم لطفا اطلاع رسانی شود به موقع با تشکر