دریافت سود نقدی پتروشیمی نوری در شعب بانک تجارت

دریافت سود نقدی پتروشیمی نوری در شعب بانک تجارت
خلاصه اخبار

سهامداران حقیقی از تاریخ 98/05/20 با مراجعه به شعب بانک تجارت در سراسر کشور و ارائه کارت ملی، شناسنامه و کد سهامداری خود می توانند سود پتروشیمی نوری را دریافت نمایند.

همان طور که در گزارشات پیشین ذکر شد سود سهم هر سرمایه­ گذار از سود تقسیمی با توجه به تعداد سهام تخصیص­یافته به هر کد معاملاتی حدود 346 هزار تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است کد سهامداری یا کد بورسی عبارت است از شناسه ای واحد که متشکل از تعدادی حرف و عدد است. هر شخص اعم از حقیقی یا حقوقی به وسیله­ی این کد شناسایی می شود. کد سهامداری اشخاص حقیقی به صورت سه حرف ابتدایی نام خانوادگی و 5 عدد در کنار آن تعریف می شود که اغلب در صفحه معاملاتی شخص دیده می شود. در صورت عدم مشاهده کد سهامداری در صفحه معاملاتی می توانید با کارگزاری خود در خصوص دریافت کد سهامداری تماس بگیرید.

معمولا در روزهای ابتدایی، بسیاری از سهامدارن برای دریافت سود خود به بانک مراجعه می کنند. مهمتر اینکه رکورد میزان مشارکت در عرضه اولیه نوری شکسته شده است و حدود 581 هزار نفر از 20 مرداد آماده مراجعه به 1492 شعبه بانک تجارت در سراسر کشور هستند. به همین دلایل، شعب بانک تجارت روزهای شلوغی را تجربه خواهند کرد. سهامداران می توانند پس از گذشت چند روز با اتلاف وقت کمتری سود خود را دریافت کنند.

سهامداران گرامی می توانند به اپلیکیشن سیگنال مراجعه نموده و با ورود به بخش بانک و کلیک بر بانک تجارت و پس از آن گزینه آدرس شعب از نزدیک ترین شعبه به خود اطلاع کسب کنند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • مراجعه کردیم بانک سیستمش پیغام می داد اطلاعات سهامدار پیدا نشد یه شماره تلفن برای تماس داد که دو روزه اشغال مداوم و هیچوقت آزاد نیست. این چه سیستمیه؟!

  • چرا فرم نمیدن ک پر کنیم شرکت سودو بریزه ب حساب؟

  • سلام سود سهام نگرفتم لطفا راهنمایی کنین سیستم کد قبول نمیکنه

    • با سلام و احترام؛
      علیرغم مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت، باز هم مشکل در دریافت سود داشتید؟!

  • طبق سجام باید این پول به حساب معرفی شده واریز می شد!