واکنش همتی به اظهارات ارزی مسئولان

واکنش همتی به اظهارات ارزی مسئولان
خلاصه اخبار

رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد که اظهارات مسوولان در مورد بازار ارز، به‌عنوان مواضع بانک مرکزی نیست و صرفا نظرات شخصی انها است.

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد که اظهارات مسوولان در مورد بازار ارز، به‌عنوان مواضع بانک مرکزی نیست و صرفا نظرات شخصی آنها است. عبدالناصر همتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود در مورد بازار ارز نوشت: بارها تاکید کرده‌ام نرخ ارز در کنار سایر متغیرهای کلان اقتصادی از عوامل موثر بر عرضه و تقاضا و شرایط اقتصادی حاکم بر بازار پیروی می‌کنند و بانک مرکزی در چارچوب این شرایط و قواعد اقتصادی بازار را مدیریت می‌کند. همتی ادامه داد: عوامل و اخبار سیاسی و نااطمینانی‌های ناشی از آن بعضا موجب نوساناتی در نرخ ارز می‌شود که با عوامل بنیادی اقتصاد ارتباط چندانی ندارند و بنابراین همواره تاکید کرده‌ام، مردم عزیز به ریسک بالای این بازار توجه کرده و با احتیاط کامل با این بازار برخورد کنند. به گفته او، بانک مرکزی سیاست پولی خود را تا حد توان در جهت کنترل انتشار شوک ارزی به متغیرهای پولی به کار بسته و این مهم نقش کلیدی در تحولات بازار ارز بازی کرده است. رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: اظهارات کارشناسان و برخی مسوولان محترم در مورد بازار و روند نرخ و آینده بازار ارز، نظر و تحلیل شخصی آنها است و لزوما دیدگاه‌ها و نظرات بانک مرکزی نیست.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها