قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه 1398/03/26 | افزایش قیمت توسط صرافی های بانکی در چند نوبت

قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه 1398/03/26 | افزایش قیمت توسط صرافی های بانکی در چند نوبت
خلاصه اخبار

صرافی های منتخب بازارساز بانکی در دومین روز هفته با افزایش 150 تومانی قیمت نسبت به آخرین نرخ هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کردند.

نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا ۱۳00۰ تومان و نرخ فروش ۱۳10۰ تومان، نرخ خرید هر اسکناس یورو ۱490۰ تومان و نرخ فروش ۱۵00۰ تومان آغاز به کار کردند.اما در ادامه در دو مرحله و مجموعاً 300 تومان به نرخ های آغازین خود افزودند.

اما در بازار آزاد هر اسکناس دلار آمریکا در محدوده­ی قیمتی 13720 تومان معامله می­شود.

همچنین حواله درهم امارات که در ساعات ابتدایی روز کاری با نرخ 3710 تومان شروع به کار کرد، هم اکنون در حدود قیمتی 3750 تومان در حال معامله است.

در بازار طلا به علت تعطیلی بازارهای جهانی هر اونس طلا بدون تغییر نسبت به روز گذشته هر اونس طلا 1341 دلار و 57 سنت قیمت دارد.

در بازار داخلی هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید(سکه امامی) با افزایش 64000 تومانی نسبت به آخرین نرخ روز کار گذشته هم اکنون 478400 تومان قیمت دارد.

همچنین هرگرم طلای 18 عیار با افزایش قیمت روبرو بوده است بطوریکه با افزایش حدود 5/1 درصدی نسبت به روز شنبه هم اکنون  قیمت 438900 برای هر گرم طلا بر روی تابلوهای طلافروشی ها ثبت گردیده است. از نکات حائز اهمیت بازار امروز می توان به باز شدن قیمت ها با گپ مثبت و در ادامه رشد قیمت ها اشاره کرد.

از نظر کارشناسان تکنیکی بازار قیمت ها به حدود مقاومتی خود نزدیک شده اند ، که در صورت عبور ازین حدود مهم شاهد افزایش قیمت بیشتر و پرشتاب تر بازار خواهیم بود. اما چنانچه معامله گران به علت ریسک خرید در موقعیت های قیمتی فعلی تصمیم به برداشت سود از خریدهای پیشین خود داشته باشند ، امکان اصلاح قیمتی دور از انتظار نیست.البته نقش بازارساز بانکی در جهت دهی جهت حرکتی بازار بسیار تعیین کننده می باشد.

همچنین لازم به ذکر است ، در روزهای آتی مباحثی نظیرFATF و مباحث مربوط به پایان دوره مهلت ایران به کشورهای عضو برجام می تواند بر رفتار قیمت ها موثر باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.