وضعیت بازار اجاره در محله پاسداران +جدول

وضعیت بازار اجاره در محله پاسداران +جدول
خلاصه اخبار

اقتصادنیوز: بررسی بازار رهن و اجاره در محله پاسداران نشان می‌دهدبرای رهن کامل یک واحد آپارتمان در این محله دست‌کم باید 850 میلیون تا یک میلیارد تومان در نظر داشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بررسی بازار رهن و اجاره در محله پاسداران نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک واحد آپارتمان در این محله دست‌کم باید 850 میلیون تا یک میلیارد تومان در نظر داشت.

اگر واحدی 100 مترمربعی و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری در نظر بگیریم؛ حداقل مبلغ برای رهن کامل یک میلیارد و 500 میلیون تومان است.

البته با بودجه‌ای معادل 500 میلیون تومان هم می‌توان در این منطقه خانه رهن کرد؛ واحدی 62 متری، 21 سال ساخت و بدون آسانسور و پارکینگ، با 500 میلیون تومان رهن و 2 میلیون تومان اجاره و یا واحدی 45 متری و 25 سال ساخت، با این مبلغ برای رهن و 7 میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده است.

همچنین با این بودجه و اجاره ماهیانه 38 میلیون تومان می‌توان واحدی 125 متری و 7 سال ساخت، دارای آسانسور، پارکینگ و انباری را اجاره کرد.

خبر مرتبط
خبر استاندار تهران درباره مسکن‌های مهر شهرستان دماوند
خبر استاندار تهران درباره مسکن‌های مهر شهرستان دماوند

اقتصادنیوز: استاندار تهران گفت: تکمیل مسکن مهر و واحدهای نهضت ملی یکی از اولویت های دولت در خصوص واحدهای مسکونی در شهرستان دماوند است.

در این محدوده، برای آپارتمانی 106 متری و 5 سال ساخت، دارای آسانسور و پارکینگ، 500 میلیون تومان رهن و 60 میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

پاسداران

منبع: اقتصاد نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *