۸۳ درصد از هولدرهای دوج کوین در سود هستند

۸۳ درصد از هولدرهای دوج کوین در سود هستند

اکثر ارزهای دیجیتال طی چند روز گذشته با نوسانات زیاد و جالبی مواجه شدند. داده‌های وب سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) هم نشان می‌دهد که بیشتر ارزهای دیجیتال، از جمله دوج کوین طی 24 ساعت گذشته با زیان زیادی مواجه شده‌اند. از طرف دیگر، روند برخی از این ارزهای دیجیتال در تایم فریم‌های بزرگ‌تر همچنان صعودی است و تعداد آدرس‌های سودده آن‌ها به شکل قابل‌توجهی افزایش یافته است.

در این مورد برای مثال می‌توان به دوج ‌کوین اشاره کرد که همچنان در تایم فریم هفتگی حدود ۸ درصد رشد کرده است. در نتیجه، تعداد آدرس‌های دوج‌ کوین که در سود هستند اکنون به 83 درصد رسیده است و در صورت عبور دوج ‌کوین از قیمت 0.1657 دلار، 163000 آدرس دیگر هم وارد منطقه سوددهی خواهد شد.

با وجود این هولدرهای شیبا اینو، مهم‌ترین رقیب دوج کوین، از چنین مزیتی برخوردار نیستند. به عبارت دقیق‌تر تنها ۶۰ درصد از هولدرهای شیبا اینو که در سود هستند و تعداد آن‌ها در هفته‌های گذشته چندان تغییر نکرده است. این مسئله نشان می‌دهد که دوج کوین در بلندمدت همچنان برترین میم کوین بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود و جایگاه خود را از دست نداده‌ است.

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

توجه داشته باشید که تعداد ۸۳ درصد از آدرس‌های مذکور، به 5.23 میلیون آدرس می‌رسد. در نتیجه 826350 آدرس دوج کوین (معادل ۱۳.۱۲ درصد از کل آدرس‌ها) در حال حاضر در ضرر هستند. جالب اینجا است که 242710 آدرس (معادل 3.85 درصد از کل آدرس‌ها) نه در سود هستند و نه در ضرر. شایان ذکر است که قیمت دوج کوین در حال حاضر در محدوده ۰.۱۴ دلار قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر از ۷ درصد کاهش یافته است.

نمودار قیمت دوج کوین

منبع: Bitcoinist

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *