گوگل قوانین تبلیغات ارزهای دیجیتال را در اتحادیه اروپا سخت‌تر می‌کند

گوگل قوانین تبلیغات ارزهای دیجیتال را در اتحادیه اروپا سخت‌تر می‌کند

گوگل اعلام کرده است که از 23 آوریل، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارزهای دیجیتال در اتحادیه اروپا باید مطابق با مقررات بازارهای دارایی‌های رمزنگاری شده (MiCA) مجوز داشته باشند تا بتوانند در این پلتفرم تبلیغ کنند.

این سیاست جدید شامل 30 کشور از جمله آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا می‌شود. علاوه بر مجوز MiCA، تبلیغ‌کنندگان باید با سایر الزامات قانونی محلی نیز مطابقت داشته و توسط گوگل تایید شوند.

برخی کشورها مانند فنلاند، فرانسه و آلمان دوره گذار خواهند داشت که در آن مجوزهای فعلی همچنان معتبر خواهند بود. گوگل اعلام کرده که قبل از اقدام در مورد هرگونه تخلف، به تبلیغ‌کنندگان هشدار خواهد داد. این تغییرات نشان‌دهنده تلاش گوگل برای تطبیق با قوانین جدید اتحادیه اروپا در زمینه ارزهای دیجیتال است.

منبع: ارز دیجیتال

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خطا در بارگزاری کپچا