گزارش رویترز: احتمال رد شدن درخواست‌ های ETF اتریوم!

گزارش رویترز: احتمال رد شدن درخواست‌ های ETF اتریوم!
خلاصه اخبار

به گزارش رویترز، شرکت‌های آمریکایی متقاضی اتریوم انتظار دارند SEC درخواست‌های اتریوم ETF آن‌ها را در ماه آینده رد کند. از آنجایی که جلسات این شرکت‌ها با کمیسیون بورس دلسردکننده بوده، است آنها به این نتیجه رسیده‌اند. قیمت اتریوم در پاسخ به این خبر حدود ۲٪ کاهش یافت. به گزارش میهن بلاکچین، رویترز در گزارشی …

به گزارش رویترز، شرکت‌های آمریکایی متقاضی اتریوم انتظار دارند SEC درخواست‌های اتریوم ETF آن‌ها را در ماه آینده رد کند. از آنجایی که جلسات این شرکت‌ها با کمیسیون بورس دلسردکننده بوده، است آنها به این نتیجه رسیده‌اند. قیمت اتریوم در پاسخ به این خبر حدود 2٪ کاهش یافت.

به گزارش میهن بلاکچین، رویترز در گزارشی اعلام کرد افراد مطلع گفته‌اند که شرکت‌های آمریکایی متقاضی ETF اتریوم امیدی به تایید درخواست‌های ETF خود توسط کمیسیون بورس ندارند.

احتمال رد شدن درخواست ETFهای اتریوم

چهار نفری که با رویترز صحبت کردند گفته‌اند که شرکت‌های متقاضی نسبت به تایید ETFهای اتریوم قطع امید کرده‌اند و انتظار دارند SEC درخواست‌های آن‌ها را رد کند، زیرا جلسات هفته‌های اخیر با SEC مفید نبوده است.

به گفته این چهار منبع مطلع، جلسات اخیر بین شرکت‌های صادرکننده اتریوم ETF و SEC یک طرفه بوده و کارکنان این آژانس در مورد جزئیات مهم محصولات ETF اتر صحبت نکرده‌ند.

این منابع خاطرنشان کردند که جلسات بین شرکت‌ها و SEC در هفته‌های منتهی به تایید شاخص ETF بیت کوین (BTC) سازنده، فشرده و همراه با بحث‌های مفصل بود.

همچنین، منابع اظهار داشتند که شرکت‌های متقاضی در تلاش برای رفع نگرانی‌های احتمالی نظارتی هستند و ETFهای آتی اتریوم که قبلا توسط SEC شده‌اند، سابقه‌ای برای ETF‌های اسپات ETH محسوب می‌شوند.

این منابع افزودند کارکنان SEC به صحبت‌های شرکت‌های متقاضی گوش دادند اما در مورد هیچ نگرانی خاصی صحبت نکردند یا به طور کلی سؤالی نپرسیدند و این جلسات یک طرفه بود. از این رو، شرکت‌های صادرکننده فکر می‌کنند SEC درخواست‌ها را رد می کند.

در پایان، این منابع گفتند برخی از شرکت‌ها همچنان قصد دارند اسناد بیشتری را برای ادامه بحث برای SEC ارسال کنند.

SEC باید در مورد پرونده‌های VanEck و ARK که در ردیف اول قرار دارند، به ترتیب تا 23 و 24 می (3 و 4 خرداد) تصمیم‌گیری کند.

قیمت اتریوم در پاسخ به این خبر شروع به ریزش کرد و در زمان نگارش این مطلب با حدود 2٪ کاهش قیمت با ارزش 3086 دلار معامله می‌شود.

قیمت اتریوم در تایم فریم 1 ساعته
قیمت اتریوم در تایم فریم 1 ساعته؛ منبع: تریدینگ ویو

مرجع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *