کمیسیون بورس آمریکا دوباره تصمیم‌گیری درمورد ETFهای اسپات اتریوم را به تعویق انداخت

کمیسیون بورس آمریکا دوباره تصمیم‌گیری درمورد ETFهای اسپات اتریوم را به تعویق انداخت

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) یک بار دیگر تصمیم‌گیری در مورد صندوق‌های قابل معامله در بورس اسپات (ETF) اتریوم را به تعویق انداخت. به عبارت دیگر SEC تصمیم‌گیری در باره درخواست  مشترک شرکت‌های گلکسی (Galaxy) و اینوسکو (Galaxy) برای راه‌اندازی یک ETF   اسپات اتریوم را به تاخیر انداخته‌ است. این شرکت‌ها حالا باید تا ۵ جولای (۱۵ تیر) منتظر تصمیم جدید آژانس مذکور بمانند. کمیسیون SEC اعلام کرده است:

  • کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تشخیص می‌دهد که به زمان بیشتری برای تأیید یا رد صندوق مذکور و بررسی قوانین و مسائل مطرح‌شده در آن نیاز دارد.

آژانس مذکور در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۲) هم تصمیم‌گیری در مورد درخواست شرکت‌های بلک راک (BlackRock) و فیدلیتی (Fidelity) برای ETF اسپات اتریوم را به تعویق انداخته بود. این مسئله باعث شده است بسیاری از تحلیلگران نسبت به تایید صندوق‌های مذکور امیدوار نباشند. در این مورد برای مثال می‌توان به جن ون‌اک ( Jan van Eck)، مدیرعامل شرکت ون‌اک (VanEck)، اشاره کرد که اعلام کرده است ETFهای اسپات اتریوم به احتمال زیاد در آینده نزدیک تایید نمی‌شود.

تحلیلگرانی مثل جیمز سیفارت (James Seyffart) و اریک بالچوناس (Eric Balchunas) هم اعلام کرده‌اند که ETFهای اسپات اتریوم به احتمال کم‌تر از ۳۵ درصد تایید خواهند شد. علاوه بر این، تاد روزنبلوت (Todd Rosenbluth)، رئیس بخش ETF شرکت VettaFi، نیز معتقد است که تایید این صندوق‌ها به احتمال زیاد تا انتهای سال 2024 یا بیشتر به تعویق خواهد افتاد.

در همین حال، شرکت نیویورکی Hightower با بیش از 130 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM)، تصمیم گرفت سرمایه‌گذاری خود در بازار ارزهای دیجیتال را افزایش دهد. به عبارت دیگر این شرکت قصد دارد روی انواع مختلفی از ETFهای اسپات بیت کوین سرمایه‌گذاری کند.

منبع:

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

Beincrypto

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *