چرا مدیرعامل کوین بیس به آینده راهکارهای لایه ۲ خوش‌بین است؟

چرا مدیرعامل کوین بیس به آینده راهکارهای لایه ۲ خوش‌بین است؟

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل صرافی کوین بیس اعلام کرد که نسبت به آینده راه‌حل‌های لایه ۲ و تحول و تاثیر آن‌ها در بازار ارزهای دیجیتال خوش‌بین است. آرمسترانگ خاطرنشان کرد که راهکارهای لایه ۲ با کارمزدهای پایین‌تر و زمان تراکنش سریع‌تر، به افزایش کاربرد و تقاضای ارزهای دیجیتال کمک می‌کنند. او سپس ادامه داد:

  • راهکارهای لایه ۲ به مقیاس‌پذیری بلاک‌ چین‌ها کمک می‌کنند. آن‌ها درست مثل زمانی هستند که اینترنت از Dial-Up به باند پهن منتقل شد. ما معتقدیم این مقیاس‌پذیری کاربردهای زیاد و جدیدی در اقتصاد ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کند.

مدیرعامل کوین ‌بیس در ادامه‌ صحبت‌های خود، روی شبکه لایه ۲ بیس (Base) که توسط خود همین صرافی توسعه یافته؛ تاکید کرد. او سپس ادامه داد:

  • بیس به کاهش چشمگیر کارمزد تراکنش‌ها و زمان تایید آن‌ها کمک کرده است و ما را به هدف نهایی خود یعنی انجام تراکنش‌های ارز دیجیتال با میانگین زمان کم‌تر از یک ثانیه و هزینه کم‌تر از ۰.۰۱ دلار در هر کجای دنیا نزدیک‌تر می‌کند.

شایان ذکر است که فعالیت توسعه‌دهندگان شبکه بیس طی سه ماهه اول هشت برابر شده است. علاوه بر این تعداد تراکنش‌های پردازش‌شده آن در ۳۰ روز گذشته، ۲ برابرِ تراکنش‌های پردازش‌شده در شبکه اتریوم بوده است. آرمسترانگ خاطرنشان کرد:

  • ما کارمزدها را حدود ۸۰ درصد کاهش داده‌ایم تا بیس سریع‌تر و ارزان‌تر شود. در حال حاضر اغلب کارمزدهای ما زیر ۰.۰۱ دلار است.

علاوه بر این آرمسترانگ اظهار داشت که صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین، به رشد کل بازار ارزهای دیجیتال کمک کرده‌اند. او در این باره گفت:

  • فکر می‌کنم ETFها توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند. با این حال وقتی چنین چیزی توجه‌ معامله‌گران را به ارزهای دیجیتال جلب می‌کند، مطمئناً تاثیر مثبتی روی بازار می‌گذارد.

منبع:

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

Dailyhodl

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *