پی پال شش مشاور در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال استخدام کرد

پی پال شش مشاور در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال استخدام کرد

پی پال که پردازشگر پرداخت عمده مستقر در ایالات متحده است تیمی از متخصصان صنعت کریپتو را گرد هم آورده است تا به‌عنوان مشاور در زمینه ارزهای دیجیتال و بلاکچین عمل کنند.

در اطلاعیه روز سه‌شنبه، پی پال اعلام کرد اضافه شدن شش عضو به شورای مشورتی بلاکچین و ارزهای دیجیتال به حمایت از محصولات فعلی و آینده و همچنین هدف آن برای ایجاد یک اکوسیستم مالی دیجیتال فراگیرتر کمک می‌کند.

پیتر بریگر (مدیرعامل گروه سرمایه گذاری فورس) کریس برومر (استاد مرکز حقوق دانشگاه جورج تاون) شافی گلدواسر (استاد موسسه علوم ویزمن) تیموتی مساد (رئیس سابق کمیسیون معاملات آتی کالا، استاد مالی دانشکده مدیریت اسلون MIT) آنتوانت اسکوار و مدیر طرح ارز دیجیتال MIT Neha Narula به طرح پی پال خواهد پیوست.

خوزه فرناندز داپونته، معاون ارشد و مدیرکل بلاکچین و ارزهای دیجیتال پی پال گفت: ما معتقدیم که تعامل با بهترین رهبران جهان برای درک بهتر قانع‌کننده‌ترین فرصت‌ها و چالش‌های پیچیده صنعت بسیار مهم است.

هر شش مشاور دارای سال‌ها تجربه در حوزه کریپتو و بلاکچین از منظر تجاری یا نظارتی هستند.

مشخص نیست که آیا هدف گروه مشاوره گسترش نفوذ پی پال به ارزهای دیجیتال و بلاکچین است یا خیر. این برنامه پرداخت در اکتبر 2020 اعلام کرد که به مشتریان مستقر در ایالات متحده اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را از طریق این پلتفرم خریداری کنند و بعداً این پیشنهاد را گسترش داد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.