پیش بینی صعود قیمت بیت کوین و آخرین نرخ پنج ارز دیجیتال

پیش بینی صعود قیمت بیت کوین و آخرین نرخ پنج ارز دیجیتال
خلاصه اخبار

بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، افزایش موقعیت‌های خرید سرمایه گذاران در بایننس را نشان‌ از اوج قیمت بیت کوین پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از کریپتو، تحلیلگر پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای کریپتو کوانت با بررسی حرکات آتی سرمایه‌گذاران فردی در بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان بر افزایش نرخ‌های تامین مالی در این صرافی تاکید کرد و گفت: افزایش موقعیت‌های خرید می‌تواند نشان‌دهنده اوج باشد.

وی به سرمایه‌گذاران هشدار داد محتاط باشند. الگوهای مشابه در گذشته با کاهش کوتاه‌مدت همراه بود.

داده‌ها نشان ‌می‌دهد سرمایه‌ گذاران فردی بایننس موقعیت‌های خرید را ایجاد کردند و از نظر تاریخی، افزایش موقعیت‌های طولانی در بایننس اغلب به معنای اوج است.

پس از انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آمریکا، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قابل توجهی بود که اشتها را برای موقعیت‌های طولانی افزایش داد. طبق داده‌ها، بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته 9 درصد افزایش یافته و با قیمت 64.2 هزار دلار معامله می‌شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال 2.33 تریلیون دلار برآورد می‌شود که نسبت به روز قبل 0.21 درصد بیشتر شد. 53.49 درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که 0.32 درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

آخرین قیمت 5 ارز دیجیتال:

1- بیت‌کوین: 63.2 هزار دلار با 0.83 درصد افزایش

2- اتریوم: 3089.21 دلار با 0.85 درصد کاهش

3- تتر: یک دلار با 0.02 درصد کاهش

4- بایننس کوین: 581.63 دلار با 0.52 درصد کاهش

5- سولانا 144.44 دلار با 0.92 درصد کاهش

مرجع: بورس پرس

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *