پیام رییس کل سابق بانک مرکزی خطاب به شبکه بانکی

پیام رییس کل سابق بانک مرکزی خطاب به شبکه بانکی

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

به گزارش اقتصادآنلاین، عبدالناصر همتی گفت: همکاران گرامی بانک مرکزی و سیستم بانکی کشور؛ از آنجا که قطع همکاری من با بانک مرکزی همزمان با مبارزات انتخاباتی اعلام شد فرصت قدردانی از همکاری و همراهی شما عزیزان پیش نیامد اینک در پایان سه سال مسئولیت خود در بانک مرکزی از تلاش ها و خدمات کلیه همکاران بانک مرکزی و نظام بانکی در دوران سخت ظهور پیامدهای بحران بانکی جنگ اقتصادی و فشار حداکثری آمریکا برای فروپاشی اقتصاد ایران تشکر و قدردانی می‌کنم.

خنثی سازی تحریم‌های ظالمانه، تلاش برای تامین ارز نیازهای اساسی و ضروری کشور، ایجاد ثبات در بازار پول و ارز، از طریق سیاست‌های نوین پولی و بازار متشکل ارزی، اصلاح و ترمیم ناترازی سیستم بانکی، پشتیبانی از تولید و احیای مجدد رشد اقتصادی در شرایطی که تمام پیش بینی‌های داخلی و خارجی تعمیق رکود را قطعی می‌دانست، کنترل گردش ریال و تعمیق مبارزه با پولشویی، راه اندازی سامانه‌های مرتبط با شفاف سازی تراکنش‌ها و عملیات ارزی و ریالی اجرایی کردن احکام شرع در امهال و محاسبات سود بانکی… بخشی از اقدامات شما همکاران محترم بود. بابت تمامی تلاش ها و همکاری های صمیمانه شما سپاسگذارم. زندگی همراه با سلامتی، رفاه و آرامش برای همه شما آرزو دارم.

photo_2021-06-22_14-31-54

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.