پوشش ۸۰ درصدی درآمد برآوردی “فخوز” در ۸ ماه

پوشش ۸۰ درصدی درآمد برآوردی “فخوز” در ۸ ماه
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، فولاد خوزستان با ساخت درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی طی ۸ ماه توانسته است ۸۰% از درآمد براوردی سال ۹۸ را پوشش دهد.   فولاد خوزستان در زمینه تولید و فروش بلوم و بیلت، اسلب، گندله و ورق در بازار داخلی و صادراتی فعالیت دارد. فخوز در […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، فولاد خوزستان با ساخت درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی طی ۸ ماه توانسته است ۸۰% از درآمد براوردی سال ۹۸ را پوشش دهد. 

 فولاد خوزستان در زمینه تولید و فروش بلوم و بیلت، اسلب، گندله و ورق در بازار داخلی و صادراتی فعالیت دارد. فخوز در آبان ماه با فروش ۳۹۰ هزار تنی محصولات درآمد ۱٫۴ هزار میلیارد تومانی ساخته است.

همچنین درآمد تجمیعی فخوز در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

رشد ۵۲ درصدی درآمد فخوز در آبان ماه

فولاد خوزستان در آبان ماه نسبت به مهر ماه درآمد بالاتری ساخته است. فخوز در مهر ماه درآمد ۹۰۰ میلیارد تومانی ساخت اما در آبان ماه درآمد فخوز به ۱۳۶۷ میلیارد تومان رسیده است.

بنابراین درآمد فخوز رشد ۵۲ درصدی (معادل افزایش ۴۶۷ میلیارد تومان) داشته است. افزایش درآمد فخوز در پی افزایش مقدار فروش محصولات روی داده است و به جز نرخ فروش بلوم و بیلت داخلی، نرخ فروش باقی محصولات کاهش یافته است.

مقدار فروش فخوز در مهر ماه نسبت به شهریور ماه کاهش چشمگیری داشته است و از ۳۴۳ هزار تن به ۲۷۰ هزار تن در مهر ماه رسیده است اما در آبان ماه، فروش مقداری فخوز روند صعودی گرفته و به ۳۹۰ هزار تن رسیده است. که منجر به افزایش درآمد آبان ماه شده است.

درآمد تجمیعی فخوز بالاتر از ۱۰ هزار میلیارد تومان

درآمد تجمیعی ۸ ماهه فخوز در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است. فخوز در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۷ درامد ۶٫۷ هزار میلیارد تومانی ساخته است و در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ درآمد فخوز به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

بنابراین درآمد فخوز رشد ۵۱ درصدی (معادل افزایش ۳٫۴ هزار میلیارد تومان) داشته است. علی رغم کاهش مقداری فروش در سال جاری نسبت به ۸ ماهه سال ۹۷، به دلیل افزایش نرخ فروش محصولات درآمد فخوز افزایش یافته است.

پوشش ۸۰ درصدی درآمد برآوردی

فخوز برای سال مالی ۹۸ مقدار فروش ۴ میلیون تنی پیش بینی کرده است که با فروش ۲٫۷ میلیون تنی در ۸ ماه ۶۷% از مقدار فروش برآوردی را پوشش داده است.

همچنین فخوز برای سال مالی ۹۸ درآمد ۱۲٫۷ هزار میلیاردی پیش بینی کرده است که با ساخت درآمد ۱۰٫۲ هزار میلیارد تومانی، توانسته است ۸۰% از درآمد برآوردی را پوشش دهد.

 
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها