پوشش ۱۰۰ درصدی درآمد برآوردی «غمینو» طی ۸ ماه

پوشش ۱۰۰ درصدی درآمد برآوردی «غمینو» طی ۸ ماه
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت صنایع غذایی مینو شرق طی ۸ ماه توانسته درآمد برآوردی سال ۹۸ را به طور کامل پوشش دهد.   شرکت صنایع غذایی مینو شرق در زمینه تولید و فروش بیسکوئیت، پفک و تافی فعالیت دارد. این شرکت با نماد غمینو در بازار دوم فرابورس فعالیت دارد. […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت صنایع غذایی مینو شرق طی ۸ ماه توانسته درآمد برآوردی سال ۹۸ را به طور کامل پوشش دهد. 

 شرکت صنایع غذایی مینو شرق در زمینه تولید و فروش بیسکوئیت، پفک و تافی فعالیت دارد. این شرکت با نماد غمینو در بازار دوم فرابورس فعالیت دارد. سرمایه غمینو ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است و شرکت پارس گستر مینو با ۵۸ میلیون سهم، مالکیت نزدیک به ۳۳ درصدی غمینو را دارا می‌باشد.

قیمت فعلی هر سهم غمینو ۲۲۵۳۶ ریال است. این سهم از ابتدای فروردین ماه تا کنون بازدهی ۳۸۲ درصدی را رقم زده است چرا که از قیمت ۴۶۷۱ ریال در ابتدای سال به قیمت ۲۲۵۳۶ ریال در پایان روز معاملاتی ۲۶ آذر ماه رسیده است.

غمینو در آبان ماه با فروش ۱٫۳ هزارتنی محصولات درآمد ۱۲٫۵ میلیارد تومانی ساخته است. همچنین غمینو در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ درآمد تجمیعی ۸۶٫۵ میلیارد تومانی را شکل داده است.

درآمد آبان ماه غمینو در پی کاهش مقداری فروش افت کرد

درآمد آبان ماه غمینو نسبت به مهر ماه کاهش یافته است. غمینو در مهر ماه درآمد ۱۳٫۹ میلیارد تومانی ساخته است که در آبان ماه به ۱۲٫۵ میلیارد تومان رسیده است. بنابراین درآمد غمینو کاهش ۱٫۴ میلیارد تومانی را در آبان ماه تجربه کرده است.

علی‌رغم افزایش نرخ فروش محصولات به دلیل افت مقداری فروش درآمد غمینو در آبان ماه نسبت به مهر کاهش یافته است.

با توجه به درآمد آبان ماه، میانگین درآمد ماهانه غمینو در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ به ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

افزایش ۹۰ درصدی درآمد ۸ ماهه غمینو

درآمد تجمیعی غمینو در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است. غمینو در دوره ۸ ماهه منتهی به ابان ۹۷ درآمد ۴۵٫۶ میلیارد تومانی ساخته است که در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ به ۸۶٫۶ میلیارد تومان رسیده است. بنابراین درآمد تجمیعی رشد ۹۰ درصدی را تجربه کرده است.

پوشش کامل درآمد برآوردی برای سال مالی ۹۸ تنها در ۸ ماه

غمینو برای سال مالی ۹۸ مقدار فروش ۱۳ هزار تنی را پیش بینی کرده است که با فروش ۹ هزار تنی محصولات، ۶۸% از مقدار فروش براوردی را پوشش داده است.

همچنین غمینو برای سال مالی ۹۸ درآمد ۸۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی را پیش بینی کرده است که این شرکت توانسته است با ساخت درآمد ۸۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طی ۸ ماه، درآمد برآوردی برای سال ۹۸ را به طو کامل پوشش دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها