پشت پرده فروش اقساطی خودرو

پشت پرده فروش اقساطی خودرو
خلاصه اخبار

این روزها بسیاری از شرکت‌ها و نمایندگی‌های فروش خودرو نیز علاوه بر دفاتر سطح شهر، به‌فروش اقساطی روی آورده‌اند.

اگرچه این نوع شرایط فروش بیشتر شامل خودروهای مونتاژی می‌شود، اما در بررسی‌های میدانی مشخص شده است شرکت‌ها بیشتر جنبه تبلیغاتی این نوع شرایط فروش را هدف گرفته‌اند و موید آن نیز معرفی تعداد محدودی خودرو در یک بازه زمانی نسبتا کوتاه است.

بر این اساس می‌توان گفت خرید خودرو دلخواه مشتری با چنین شرایطی اگر بگوییم امکان‌پذیر نیست، حداقل بسیار سخت و دشوار است.

درنهایت به‌نظر می‌رسد این دسته از شرکت‌ها با تعیین شرایط اقساطی فروش برای تعداد محدودی از خودروها، تلاش می‌کنند زیر بار عرضه مدل‌های به‌اصطلاح پرفروش در سامانه فروش یکپارچه نروند.

مرجع: اخبار خودرو

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *