پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گفته مقامات صنفی مشاوران املاک، اخیراً استفاده از بیت کوین و ارزهای دیجیتال در معاملات بازار مسکن ایران مشاهده شده است. مهدی کرباسیان، عضو هیات رئیسه اتحادیه مشاوران املاک تهران اظهار داشت که اخیراً شنیده می‌شود برخی مبادلات در بازار مسکن از طریق دلار و بیت‌کوین انجام می‌شود. او علت این پدیده را […]

به گفته مقامات صنفی مشاوران املاک، اخیراً استفاده از بیت کوین و ارزهای دیجیتال در معاملات بازار مسکن ایران مشاهده شده است. مهدی کرباسیان، عضو هیات رئیسه اتحادیه مشاوران املاک تهران اظهار داشت که اخیراً شنیده می‌شود برخی مبادلات در بازار مسکن از طریق دلار و بیت‌کوین انجام می‌شود. او علت این پدیده را ایجاد سامانه خودنویس و حذف نقش واسطه‌گری مشاوران املاک در مدیریت قراردادها می‌داند.

سید مهدی حجازی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان نیز تاکید کرده که حذف نظارت مشاوران املاک از طریق سامانه خودنویس، زمینه را برای معامله املاک با طلا، دلار و ارزهای دیجیتال فراهم کرده است. او می‌گوید انعقاد قرارداد بدون نظارت مستقیم در این سامانه، احتمال بروز اقدامات غیرمتعارف مانند معاوضه ملک با بیت کوین را افزایش می‌دهد.

مرجع: ارز دیجیتال

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *