پایان استخراج نات کوین از هفته آینده

پایان استخراج نات کوین از هفته آینده

توسعه‌دهندگان نات کوین در اطلاعیه تلگرامی جدید خود اعلام کردند که استخراج این توکن در ۱ آوریل (۱۳ فروردین) به پایان می‌رسد. نات کوین یک بازی تلگرامی است و به بازیکنان خود اجازه می‌دهد تا با ضربه زدن روی صفحه گوشی خود، این توکن را استخراج کنند. این بازی در مدت زمان بسیار کوتاهی محبوب شد و تعداد بازیکنان آن به بیش از ۲۰ میلیون نفر رسید.

توکن نات کوین هنوز به طور کامل راه‌اندازی نشده اما پیش فروش آن در بازار قبل از عرضه (Pre Market) در صرافی‌های زیادی مثل بای‌بیت آغاز شده است. توسعه‌دهندگان نات کوین در گذشته اعلام کرده بودند که توکن آن را راه‌اندازی کرده و ایردراپ کاربران خود را هم انجام دهند. به عبارت دقیق‌تر، آن‌ها ادعا کرده‌اند که ایردراپ نات کوین تا ۲ هفته دیگر انجام خواهد شد و اطلاعات مربوط به آن پس از اتمام استخراج این توکن منتشر می‌شود.

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

بازیکنان نات کوین در روز گذشته اعلام کردند که این بازی با مشکل مواجه شده و یک تصویر عجیب برای آن‌ها نمایش داده می‌شود. در این تصویر عبارت ۷ روز نمایش داده می‌شد و به نظر می‌رسد با اطلاعیه جدید توسعه‌دهندگان آن در ارتباط بوده است. در اطلاعیه جدید نات کوین آمده است:

  • ما برنامه نات کوین را ساختیم اما این شما بودید که متوجه اهمیت آن شدید. اهمیتی که بسیاری از افراد پیش‌بینی نمی‌کردند. این شما بودید که آن را مهم کردید. تک تک شما! من و همه مشارکت‌کنندگان نات کوین بابت تمام روزها و شب‌هایی که توانستیم این بازی را برای شما و با شما بسازیم، ممنونیم.

منبع: Decrypt

برچسب‌ها