ولساپا در آبان درآمد 62 میلیاردی شناسایی کرد

ولساپا در آبان درآمد 62 میلیاردی شناسایی کرد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، لیزینگ رایان سایپا بزرگترین شرکت لیزینگ خودرو است که در آبان ماه 62 میلیارد تومان درآمد ساخته است و همچنین در دوره 8 ماهه منتهی به آبان 98 درآمد 519 میلیاردی رقم زده است. هزینه محقق شده ولساپا در آبان ماه 24 میلیارد تومان است. بنابراین تراز […]

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، لیزینگ رایان سایپا بزرگترین شرکت لیزینگ خودرو است که در آبان ماه 62 میلیارد تومان درآمد ساخته است و همچنین در دوره 8 ماهه منتهی به آبان 98 درآمد 519 میلیاردی رقم زده است. هزینه محقق شده ولساپا در آبان ماه 24 میلیارد تومان است. بنابراین تراز درآمدی ولساپا در آبان ماه مثبت و 38 میلیارد تومان است.

کم شدن فاصله درآمد و هزینه ولساپا

بررسی روند درآمد و هزینه ولساپا طی دوره 8 ماهه حاکی از آن است که هزینه ولساپا ثبات رویه داشته است و حتی در آبان ماه نسبت به مهر ماه کاهش یافته است.

اما درآمد ولساپا روند نوساناتی داشته است. و در شهریور ماه با درآمد 101 میلیارد تومانی بالاترین میزان درآمد را ساخته است و اما با روند نزولی در آبان ماه به 62 میلیارد تومان رسیده است.

بنابراین علی رغم کاهش هزینه ولساپا در آبان ماه، به دلیل کاهش قابل توجه درآمد فاصله بین درآمد و هزینه ولساپا کم شده است. تراز درآمدی ولساپا در مهر ماه 47 میلیارد تومان است که در آبان ماه به 38 میلیارد تومان رسیده است.

1

 

کاهش تعداد تسهیلات اعطایی ولساپا در آبان ماه

درآمدهای آتی شرکت‌های لیزینگ به تعداد تسهیلات اعطایی آن‌ها وابسته است. بررسی تعداد تسهیلات اعطایی ولساپا حاکی از آن است که این شرکت در مهر ماه نزدیک به 5 هزار فقره تسهیلات برای خرید خودرو اعطا نموده است که بخش زیادی از این تسهیلات مربوط به خوذدرو پراید و و ساینا است اما در آبان ماه تعداد تسهیلات اعطایی به 1364 دستگاه کاهش یافته است.

2

بنابراین مشاهده می‌شود لیزینگ رایان سایپا در آبان ماه از ناحیه درآمد عملکرد ضعیفتری نسبت به ماه‌های قبل داشته است و همچنین در بخش اعطای تسهیلات با کاهش تعداد تسهیلات همراه شده است و این امر می‌تواند به کاهش درآمد آتی لیزینگ رایان سایپا منجر شود.

 

 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها