وعده وعید ترامپ به مدیران نفتی

وعده وعید ترامپ به مدیران نفتی
خلاصه اخبار

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا، در نشستی با مدیران ارشد نفتی این کشور، وعده داد ده‌ها قانون و سیاست‌های زیست محیطی دولت بایدن را تغییر دهد و از آنها خواست که یک میلیارد دلار برای کمپین ریاست‌جمهوری او جمع‌آوری کنند.

به گزارش ایسنا، روزنامه واشنگتن پست روز پنج شنبه به نقل از منابع مطلع نوشت: ترامپ طی دیدار ماه گذشته در فلوریدا، قول داده است به قوانین آلایندگی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که با هدف فراگیری خودروهای برقی بوده است، پایان دهد و اقدامات دیگر شامل توقف مجوزهای جدید برای صادرات گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) را لغو کند.

طبق گزارش این روزنامه، ترامپ به مدیران نفتی گفته است که دادن یک میلیارد دلار برای آنها، یک «معامله» است. میهمانان دعوت شده شامل مدیران عامل شرکت‌های ونچر گلوبال، چنیر انرژی و همچنین نمایندگان شورون، کانتینتال ریسورس، اکسون و اکسیدنتال پترولیوم بوده اند.

ترامپ که در انتخابات ریاست جمهوری پنجم نوامبر، با بایدن رویارو خواهد شد، قول داده است که بسیاری از اقدامات رئیس جمهور دموکرات آمریکا برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی را معکوس کند.

بایدن از تلاش‌های دولتش در زمینه مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی از جمله قوانین مطلوب برای محیط‌زیست و اقتصاد که در کمپین انتخاب مجدد او استفاده می‌شود، تمجید کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، در جلسه ترامپ در باشگاه خصوصی، نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا همچنین گفت: مجوزهای لیزینگ بیشتری را برای حفاری نفت در خلیج مکزیکو به فروش خواهد گذاشت و محدودیت‌های حفاری در منطقه قطبی آلاسکا را معکوس خواهد کرد. وی همچنین شکایت خود را نسبت به انرژی بادی تکرار کرد.

مرجع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *