ورلد کوین ممکن است همکاری جدیدی را با پی‌پل و OpenAI شروع کند

ورلد کوین ممکن است همکاری جدیدی را با پی‌پل و OpenAI شروع کند

وب سایت بلومبرگ در ۲۵ آوریل (۶ فروردین) اعلام کرد که شرکت تولز فور هیومنیتی (Tools for Humanity)، شرکت توسعه‌دهنده ورلد کوین، ممکن است به زودی با شرکت‌های بزرگی همکاری کند. در این مورد برای مثال می‌توان به همکاری ورلد کوین با اوپن ای‌آی (OpenAI)، توسعه‌دهنده هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی (ChatGPT)، اشاره کرد اما این مسئله هنوز به طور رسمی تایید نشده‌ است. شایان ذکر است که هر دوی این شرکت‌ها توسط سم آلتمن (Sam Altman) ساخته شده‌اند.

علاوه بر این به نظر می‌رسد که اوپن‌ ای‌آی ممکن است ممکن است همکاری جدیدی را با شرکت پی‌پل (PayPal ) شورع کند؛ چرا مذاکرات خود را با این پلتفرم آغاز کرده است.

سال گذشته، ورلد کوین با یک شرکت امنیت سایبری به اسم Okta همکاری کرد تا یک سرویس احراز هویت جدید را راه‌اندازی کنند. این سرویس می‌تواند هویت کاربران را بررسی کرده و جایگزین یا مکمل ابزارهای ارائه‌شده توسط اپل و گوگل باشد. این شرکت سرمایه خود را از شرکت‌های بزرگی مثل تری اروز (Three Arrows) و یکی از بنیان‌گذاران صرافی FTX یعنی سم بنکمن فرید (Sam Bankman-Fried) دریافت کرده است.

ورلد کوین قصد دارد با اسکن عنبیه چشم و تبدیل کردن داده‌های بیومتریک به یک کد امن، «انسان بودن» افراد را تأیید کند. این کد همراه با یک الگوریتم، شخص را به عنوان یک انسان منحصر به فرد تأیید می‌کند و یک شناسه جهانی به او می‌دهد. کاربرانی که در اسکن مذکور شرکت می‌کنند می‌توانند توکن‌های ورلد کوین را به عنوان پاداش دریافت کنند. قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر به حدود 5 دلار برسد.

نمودار قیمت ورلد کوین

روند ورلد کوین در هفته‌های اخیر چندان قابل‌توجه نبود اما معامله‌گران امیدوارند که با شکسته‌ شدن مقاومت ۶.۴۳ دلار حرکت صعودی آن آغاز شود.

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

منبع: Finbold

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *