همکاری جدید بلاک چین WAX با آمازون وب سرویس؛ ماجرا از چه قرار است؟

همکاری جدید بلاک چین WAX با آمازون وب سرویس؛ ماجرا از چه قرار است؟

بلاکچین ورلدواید اَسِت اِکسچنج (WAX) که در بخش بازی‌های آنلاین فعالیت می‌کند و دهمین بلاکچین بزرگ این بخش محسوب می‌شود، قصد دارد از خدمات آمازون وب سرویس (AWS) استفاده کرده و شبکه خود را با سرویس بلاکچین مدیریت‌شده آمازون (Amazon Managed Blockchain) ادغام کند.

سرویس AMB به منظور کمک به توسعه‌دهندگان برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) بر روی بلاک چین‌های عمومی و خصوصی طراحی شده است. با ادغام با AMB، توسعه‌دهندگان WAX قادر خواهند بود تا از طریق کنسول  AWS، نود (گره) خود را راه‌اندازی کرده و از آن برای توسعه بلاک چین WAX استفاده کنند.

بر اساس داده‌های کوین‌دسک (Coindesk )، توکن WAX  در روز گذشته با انتشار این خبر بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت.  البته قیمت WAX  پس از مدتی دوباره کاهش یافت و به محدوده ۰.۱۱۱ دلار رسید. لوکاس اسلیوکا ()، مدیر ارشد فناوری WAX، در بیانیه‌ای اعلام کرد:

  • مشارکت جدید WAX  و آمازون وب سرویس، گام مهمی برای افزایش پذیرش بخش وب ۳ محسوب می‌شود.
اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

داده‌های وب سایت دپ‌ردر (Dappradar) هم نشان می‌دهد که WAX طی ۳۰ روز گذشته، ۱۴۱ میلیون تراکنش را برای ۶۶۶ هزار کیف پول فعال و منحصر‌به‌فرد پردازش کرده است. این شبکه میزبان ۱۶۰ بازی در بخش وب ۳ خود است. از بین این بازی‌های برای مثال می‌توان به «Brawlers» اشاره کرد که به عنوان یک بازی کارتی در کنار بازی‌های Apex Legends و Call of Duty، بخشی از سرویس Amazon Prime Gaming محسوب می‌شود.

منبع: Coindesk

برچسب‌ها