نهنگ‌ها روی چه ارزهای دیجیتالی سرمایه‌گذاری می‌کنند؟

نهنگ‌ها روی چه ارزهای دیجیتالی سرمایه‌گذاری می‌کنند؟

گزارش‌ها حاکی از آن است که نهنگ‌ها در روزهای گذشته میلیون‌ها دلار دارایی دیجیتال را از صرافی بایننس خارج کرده‌اند. به عبارت دقیق‌تر داده‌های وب سایت لوک آنچین (Lookonchain) نشان می‌دهد که روز شنبه، نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال میلیون‌ها دلار چین لینک، پپه، یونی سواپ، میکر دائو و اتریوم نیم سرویس را از صرافی‌ها خارج کرده‌اند. خروج این توکن‌ها نشان‌دهنده انباشت آن‌ها توسط نهنگ‌های مذکور است. لوک آنچین تاکید کرده است:

  • نهنگ‌ها پپه، چین لینک، یونی سواپ، میکر دائو و اتریوم نیم سرویس را انباشت کردند. یک نهنگ برای مثال 322.48 میلیارد PEPE (2.78 میلیون دلار) را از بایننس خارج کرده است. یک نهنگ دیگر نیز ۳.۷۵ میلیون دلار توکن یونی سواپ، ۲.۶۳ میلیون دلار چین لینک، ۵۰۰ هزار دلار میکر دائو و ۴۸۳ هزار دلار اتریوم نیم سرویس را همین صرافی خارج کرده است.

علاوه بر این، پلتفرم لوک آنچین تاکید کرد که یک شرکت مشهور به اسم «DWF Labs» دو میلیون دلار استیبل کوین USDC را به یک کیف پول چند امضایی که در حال حاضر 10 میلیون توکن پالیگان را هولد کرده، منتقل کرده است. اواخر ماه گذشته، لوک آنچین متوجه شد که دو کیف پول با سرمایه‌گذاری در یک میم کوین مبتنی بر شبکه بیس توانسته‌اند سرمایه خود را ۳ هزار برابر کنند. این شرکت خاطرنشان کرد که کیف پول‌های مذکور 0.034 اتریوم به ارزش 102 دلار را برای خرید 172.56 میلیون توکنBRETT  هزینه کرده‌اند. آن‌ها بعداً BRETT را به قیمت 890.65 ETH به ارزش 3.14 میلیون دلار فروختند.

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

منبع: Dailyhodl

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *