نهنگ‌های XRP در حال انباشت تا قبل از ۲۹ آوریل هستند؛ ماجرا چیست؟

نهنگ‌های XRP در حال انباشت تا قبل از ۲۹ آوریل هستند؛ ماجرا چیست؟
خلاصه اخبار

قیمت XRP امروز با ۲٪ کاهش، بار دیگر چشمان سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. با وجود این کاهش قیمت، به نظر می‌رسد نهنگ‌های XRP از این فرصت برای خرید در کف استفاده می‌کنند که از تراکنش‌های بزرگ آن‌ها مشخص است. به گزارش میهن بلاک‌چین، خرید انبوه نهنگ‌های XRP پیش از مهلت SEC برای ارسال …

قیمت XRP امروز با 2٪ کاهش، بار دیگر چشمان سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. با وجود این کاهش قیمت، به نظر می‌رسد نهنگ‌های XRP از این فرصت برای خرید در کف استفاده می‌کنند که از تراکنش‌های بزرگ آن‌ها مشخص است.

به گزارش میهن بلاک‌چین ، خرید انبوه نهنگ‌های XRP پیش از مهلت SEC برای ارسال پاسخ خود در 29 آوریل (10 اردیبهشت) باعث سفته‌بازی در بازار ارزهای دیجیتال شده است.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

انباشت نهنگ‌های XRP نشان‌دهنده احساس مثبت بازار

طبق داده‌های آنچین پلتفرم ویل آلرت (Whale Alert)، نهنگ‌ها نزدیک به 75 میلیون توکن XRP از صرافی بایننس خریداری کردند که این امر نشان از احساس مثبت سرمایه‌گذاران به ارزهای دیجیتال دارد. برای مثال، جدیدترین تراکنش توسط یک نهنگ با آدرس “rhWj9….FLQkK” انجام شده است. این نهنگ مقدار 24.05 میلیون توکن XRP به ارزش تقریبا 12.39 میلیون دلار را از صرافی بایننس خریداری کرده است.

علاوه‌براین، نهنگ دیگری با آدرس “rfQ9E…k8Cvi” مقدار 26.33 میلیون توکن XRP به ارزش تقریبی 13.56 میلیون دلار را از صرافی مذکور خریداری کرد. نهنگ دیگری نیز به آدرس “rhLTH….rtNXN” مقدار 24.11 میلیون توکن XRP را از صرافی Bitvavo خریداری کرده است.

همچنین روز گذشته، دو نهنگ دیگر ممقدار 46 میلیون XRP را از صرافی بایننس خریداری کردند و توجه سرمایه‌گذاران را به این ارز دیجیتال معطوف ساختند.

قیمت XRP پیش از ارسال پاسخ SEC

قاضی سارا نتبرن (Sarah Netburn) مهلتی را برای کمیسیون اوراق بهادار و بورس (SEC) تعیین کرده است تا پاسخ خود را درمورد اختلاف حقوقی جاری با ریپل‌ لبز ارسال کند. پاسخ SEC که قرار است تا 29 آوریل 2024 ارائه شود، در رابطه با درخواست ریپل برای رد اظهارات کارشناسان SEC و تقویت پرونده آنان است.

همچنین، به ریپل یک بازه زمانی سه روزه داده می‌شود تا پاسخ خود را به SEC ارسال کند. قابل ذکر است، این به‌روزرسانی زمان‌بندی با نامزدی اخیر قاضی نتبرن به‌عنوان قاضی منطقه در حوزه جنوبی نیویورک انجام شده و نظارت او بر این پرونده را حفظ می‌کند.

به هر حال، با وجود انباشت عظیم نهنگ‌ها، قیمت XRP به دلیل فشار فروش ارزهای دیجیتال نتوانست حرکت صعودی خود را حفظ کند. به عنوان مثال، امروز در بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین، سولانا و شیبا کاهش قیمت شدیدی تجربه کردند.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت XRP به مقدار 2.5٪ کاهش یافت و با قیمت 0.51 دلار معامله شد. از طرف دیگر، حجم معاملات آن با 27٪ کاهش به 959.03 میلیون دلار رسید. قابل ذکر است این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته به سقف 0.53 دلار و کف 0.51 دلار رسیده است که نشان‌دهنده نوسانات آن در بازار است.

نمودار قیمت XRP در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت XRP در تایم فریم روزانه؛ منبع: تریدینگ ویو

مرجع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *