نقشه دولت پزشکیان برای خانه‌دار کردن مردم+ فیلم

نقشه دولت پزشکیان برای خانه‌دار کردن مردم+ فیلم
خلاصه اخبار

اقتصادنیوز:‌ سخنگوی دولت اعلام کرد که مسکن یکی از اولویت‌های دولت در تسهیل ازدواج و جوانی جمعیت است. او افزود که ۸۰۰ هزار واحد مسکن حمایتی بر روی اراضی ۹۹ ساله ساخته می‌شود و ۳۷۰ هزار قرارداد مشارکت مدنی با بانک‌ها منعقد شده است. همچنین، یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکن به‌صورت خودمالکی در حال ساخت است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران افزود: مسکن یکی از اولویت‌ها و مسائلی است که در راستای تسهیل ازدواج و جوانی جمعیت دارای اهمیت است و یک موضوع فرابخشی به حساب می‌آید، رویکرد دولت پرهیز از عددسازی و بیان واقعیات به جامعه است.

وی گفت: بر اساس برنامه وزارت راه قرار است اولا 800 هزار واحد مسکن حمایتی بر روی اراضی 99 ساله تکمیل و ساخته شود که از این تعداد 370 هزار قرارداد مشارکت مدنی آن‌ها با بانک‌های عمال تکیل شده و مابقی نیز منتظر انعقاد قرارداد است.

وی تاکید کرد: حدود 1 میلیون 700 هزار واحد نیز به صورت خودمالکی شهری و خودمالکی روستایی در حال ساخت است، 20 هزار مسکن از 800 هزار اولیه تحویل شده است.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «افشای برنامه دولت پزشکیان برای خانه‌دار کردن مردم/ ماجرای 800 هزار واحد مسکن حمایتی چیست؟ » بخوانید.

منبع: اقتصاد نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *