نات کوین آماده لیست شدن در صرافی‌ها می‌شود

نات کوین آماده لیست شدن در صرافی‌ها می‌شود
خلاصه اخبار

فهرست عناویندر بروزرسانی تازه‌ای تیم نات کوین درباره لیست شدن در صرافی‌ها، چندین جزئیات کلیدی را برای کاربران و سرمایه‌گذاران اعلام کرد. طبق اعلام تیم نات کوین به‌زودی پس از لیست شدن، کاربران می‌توانند به طور مستقیم دارایی‌های نات کوین خود را از ربات رسمی نات کوین به کیف پول‌های سازگار و صرافی‌های ارزهای دیجیتال […]

در بروزرسانی تازه‌ای تیم نات کوین درباره لیست شدن در صرافی‌ها، چندین جزئیات کلیدی را برای کاربران و سرمایه‌گذاران اعلام کرد.
طبق اعلام تیم نات کوین به‌زودی پس از لیست شدن، کاربران می‌توانند به طور مستقیم دارایی‌های نات کوین خود را از ربات رسمی نات کوین به کیف پول‌های سازگار و صرافی‌های ارزهای دیجیتال ارسال کنند. این کار اجازه می‌دهد تا خرید و فروش بلافاصله پس از لیست شدن شروع شود.
همچنین مکانیزمی برای انتقال ووچرهای نات کوین قبل از لیست شدن رسمی وجود دارد. این کار اطمینان حاصل می‌کند که کاربران می‌توانند دارایی‌های نات کوین خود را پیش از لیست شدن آماده کنند.
در پایان تیم نات کوین اعلام کرد به‌عنوان راهی برای انگیزه دادن جهت نگه داشتن نات کوین‌ها، به کاربرانی که نات کوین را نگه می‌دارند، سطح ویژه‌ای اعطا می‌شود که پاداش آن‌ها را افزایش می‌دهد و دسترسی انحصاری به ویژگی‌های تازه و کمپین‌های آینده‌ای که توسط تیم نات کوین فراهم می‌شود، اعطا می‌کنند.

مرجع: ارز دیجیتال

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *