میم کوین‌هایی مثل بانک چه تاثیری روی شبکه سولانا می‌گذارند؟

میم کوین‌هایی مثل بانک چه تاثیری روی شبکه سولانا می‌گذارند؟

تقریباً تمام بخش‌های بازار ارزهای دیجیتال در ماه آوریل (فروردین) کاهش یافتند، اما به نظر می‌رسد میم کوین‌های اکوسیستم سولانا مسیر متفاوتی را دنبال کرده‌اند. بر اساس داده‌های وب سایت کوین‌گکو (CoinGecko)، مارکت کپ بازار میم کوین‌های شبکه سولانا در 24 ساعت گذشته به طور قابل‌توجهی افزایش یافته و با رشدی 4.2 درصدی به 8.261 میلیارد دلار رسیده است.

در این مورد برای مثال می‌توان به میم کوین بانک  (BONK)اشاره کرد که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲ درصد رشد کرده است. علاوه بر این توکن پاپ کت (POPCAT) هم با رشدی حدوداً ۱۰ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته و همچنین رشدی ۲۰۰ درصدی در هفته گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است.

عملکرد میم کوین‌های مبتنی بر شبکه سولانا

علاوه بر این مارکت کپ میم کوین داگ ویف هت (WIF) نیز به بیش از ۳ میلیارد دلار رسیده است. شایان ذکر است که داگ ویف هت تقریباً نیمی از مارکت کپ میم کوین‌های شبکه سولانا را به خود اختصاص داده است. توجه داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال نوسان بسیار زیادی دارد و هنگام انتشار این خبر، داده‌های مذکور ممکن است تغییر کرده باشد.

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

بسیاری از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال باور دارند که میم کوین‌ها در زمان راه‌اندازی خود به رشد بسیار زیادی می‌رسند اما با کاهش قیمت بیت کوین، به شدت سقوط می‌کنند. با این حال مرت ممتاز (Mert Mumtaz)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل پروژه هلیوس لبز (Helius Labs)، روی اهمیت میم کوین‌ها برای صنعت و شبکه‌های میزبان آن‌ها تاکید و خاطرنشان کرد که این توکن‌ها باعث می‌شوند افراد بیشتری وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند و شبکه آن‌ها را آزمایش کنند. او تاکید کرد:

  • میم کوین‌های شبکه سولانا اکوسیستم آن را در بلندمدت 10 برابر بهبود می‌بخشند؛ درست عین توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFTها) که در سال ۲۰۲۱ روی بازار ارزهای دیجیتال تاثیر گذاشتند.

منبع: Cointelegraph

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *