معامله‌گران محبوب ارزهای دیجیتال: قیمت بیت کوین در همین محدوده باقی خواهد ماند

معامله‌گران محبوب ارزهای دیجیتال: قیمت بیت کوین در همین محدوده باقی خواهد ماند
خلاصه اخبار

فهرست عناویندر حالی که بیت کوین به رشد آرام خود ادامه می‌دهد و اکنون به محدوده 62 هزار دلار رسیده، برخی از معامله‌گران محبوب ارزهای دیجیتال چون DonAlt و Altcoin Sherpa نظرات خود درباره قیمت بیت کوین در ایکس به اشتراک گذاشتند. این معامله‌گر معتقد هستند که بیت کوین احتمالاً در محدوده فعلی خود باقی […]

در حالی که بیت کوین به رشد آرام خود ادامه می‌دهد و اکنون به محدوده 62 هزار دلار رسیده، برخی از معامله‌گران محبوب ارزهای دیجیتال چون DonAlt و Altcoin Sherpa نظرات خود درباره قیمت بیت کوین در ایکس به اشتراک گذاشتند.

این معامله‌گر معتقد هستند که بیت کوین احتمالاً در محدوده فعلی خود باقی می‌ماند، به‌طور خاص Altcoin Sherpa تاکید کرد«من معتقدم که ما همچنان در همین محدوده قیمت خواهند ماند و اوضاع خوب است.» با این حال، او بر اهمیت سطح 59000 دلار تاکید می‌کند و می‌گوید بیت کوین درصورت شکست آن ممکن است افت شدید تا 50000 دلار را تجربه کند.

در همین حال، DonAlt وضعیت فعلی بازار را به عنوان نبردی بین روند نزولی و بازپس گیری محدوده تعریف می‌کند.

او هشدار می‌دهد که اگر بیت کوین شروع به از دست دادن سطوح کلیدی حمایتی کند، “اوضاع خیلی سریع بهم ریخته می‌شود.” و به معامله گران توصیه می‌کند که “در صورت نیاز آماده باشند تا سریعا بیرون بیایند.”

مرجع: ارز دیجیتال

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *