مدیر عامل یونی سواپ به فرایند توزیع توکن ایگن لایر واکنش نشان داد

مدیر عامل یونی سواپ به فرایند توزیع توکن ایگن لایر واکنش نشان داد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینهیدن آدامز، بنیان‌گذار و مدیر عامل یونی سواپ (Uniswap)، دیدگاه خود را در مورد ملاحظات اخلاقی برای توزیع موثر توکن‌ها بیان کرده است. صحبت‌های او در واکنش به ابراز نگرانی جامعه ارزهای دیجیتال در مورد شفافیت و عادلانه بودن توزیع توکن در ایگن لایر (EigenLayer) صورت گرفت. آدامز در صفحه ایکس خود تاکید کرد […]

هیدن آدامز، بنیان‌گذار و مدیر عامل یونی سواپ (Uniswap)، دیدگاه خود را در مورد ملاحظات اخلاقی برای توزیع موثر توکن‌ها بیان کرده است. صحبت‌های او در واکنش به ابراز نگرانی جامعه ارزهای دیجیتال در مورد شفافیت و عادلانه بودن توزیع توکن در ایگن لایر (EigenLayer) صورت گرفت.

آدامز در صفحه ایکس خود تاکید کرد که فرایند توزیع توکن‌ها باید کاملا شفاف باشد و اگر کسی قصد ندارد جزئیات کامل را افشا کند بهتر است وقت و سرمایه کسی را درگیر نکند. به عقیده مدیرعامل یونی سواپ توزیع نامناسب توکن‌ها و عدم شفافیت در ارائه برنامه زمانی دقیق ایردراپ‌ها می‌تواند یک هشدار برای آینده نامساعد پروژه باشد. در نهایت، آدامز از صادرکنندگان توکن خواست تا در مورد پروژه‌های خود بیشتر فکر کنند و کاملا شفاف باشند و ملاحظات اخلاقی را فراموش نکنند.

مرجع: ارز دیجیتال

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *