مایکل فان د پوپه: صعود آلت کوین‌ ها تابستان امسال شروع می‌ شود

مایکل فان د پوپه: صعود آلت کوین‌ ها تابستان امسال شروع می‌ شود
خلاصه اخبار

مایکل فان د پوپه (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر محبوب معتقد است که ارزهای دیجیتال با بروز نشانه‌هایی از کندی فعالیت اقتصاد، خود را برای یک رالی سراسری بازار آماده می‌کنند. به گزارش میهن بلاکچین، فان د پوپه به ۷۱۶٬۳۰۰ دنبال‌کننده‌اش در پلتفرم X گفته است پس از اینکه داده‌های بازار کار ایالات متحده کمتر …

مایکل فان د پوپه (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر محبوب معتقد است که ارزهای دیجیتال با بروز نشانه‌هایی از کندی فعالیت اقتصاد، خود را برای یک رالی سراسری بازار آماده می‌کنند.

به گزارش میهن بلاکچین، فان د پوپه به 716٬300 دنبال‌کننده‌اش در پلتفرم X گفته است پس از اینکه داده‌های بازار کار ایالات متحده کمتر از پیش‌بینی‌های ماه آوریل منتشر شد، نسبت به بازار کریپتو خوش‌بین شده است.

با افزایش نرخ بیکاری به 3.9٪ و رشد میانگین ​​درآمد ساعتی کمتر از پیش‌بینی‌ها، این تحلیلگر معتقد است فدرال رزرو مجبور خواهد شد برای حمایت از بازار کار، چاپگرهای پول را روشن کند:

داده‌های اقتصادی وحشتناک، کاهش DXY (شاخص قدرت دلار آمریکا)، علاوه بر این، تسهیل کمی (QE) و کاهش نرخ افزایش خواهند یافت و در نهایت رالی صعودی دارایی‌ها ریسکی را در پی خواهند داشت.

قیمت بیت کوین به [بالای] 61٬600 دلار بازگشت.

روز نشست FOMC (کمیته بازار آزاد فدرال) کف بازار بود و صعود آلت‌کوین‌ها آغاز شد.

مایکل با نگاهی به ارزش بازار همه آلت‌کوین‌ها، پیش‌بینی می‌کند که بازار آلت‌کوین شاهد یک دوره تثبیت و سپس رسیدن به بالاترین سقف تاریخی خواهد بود. وی در این باره گفت:

ارزش کل بازار آلت‌کوین‌ها به طور کلی کف این اصلاح را دیده است. به نظر من 880 تا 920 میلیارد دلار ناحیه‌ای است که قرار است در آن ثبات پیدا کند و سپس حرکتی به سمت سقف تاریخی داشته باشد.

نمودار قیمت توتال 2 - منبع: X
نمودار قیمت توتال 2 در تایم فریم 3 روزه – منبع: X

در ادامه این تحلیلگر بیان کرد که بازگشت تریدرهای خرد به بازار نیز دور از انتظار نیست. از نظر وی، تریدرهای خرد زمانی به بازار برمی‌گردند که آلت‌کوین‌ها سودآوری چشم‌گیری ثبت کنند.

وی افزود:

تریدرهای خرد هنوز وارد بازار نشده‌اند؛ حتی با اینکه بیت‌کوین به سقف تاریخی خود نزدیک شده است.

اما کی برمی‌گردند؟

احتمالا پس از تابستان امسال که آلت‌کوین‌ها شروع به رشد می‌کنند.

آنها آلت‌کوین‌ها را هولد می‌کنند. وقتی آلت‌کوین‌ها شروع به بازگشت کنند، آنها هم دوباره وارد بازار می‌شوند.

این یعنی شما هنوز اول راه هستید و وقت دارید.

مرجع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *