مارکوس تیلن: در کوتاه‌مدت بازار ارزهای دیجیتال نزولی است

مارکوس تیلن: در کوتاه‌مدت بازار ارزهای دیجیتال نزولی است
خلاصه اخبار

فهرست عناوینمارکوس تیلن، تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، می‌گوید نشانه‌های نزولی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که قیمت‌ها را در کوتاه مدت پایین می‌آورد. به گفته او، عامل اصلی این امر، کند شدن جریان ورود سرمایه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر بیت کوین است. این تحلیل‌گر تاکید کرد در پایان سال گذشته و تا اوایل سال […]

مارکوس تیلن، تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، می‌گوید نشانه‌های نزولی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که قیمت‌ها را در کوتاه مدت پایین می‌آورد. به گفته او، عامل اصلی این امر، کند شدن جریان ورود سرمایه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر بیت کوین است.
این تحلیل‌گر تاکید کرد در پایان سال گذشته و تا اوایل سال 2024، معامله‌گران روی کاهش چندگانه بهره توسط فدرال رزرو حساب کرده بودند. این پیش بینی دارای‌های ریسک مانند سهام فناوری و ارزهای دیجیتال را به میزان قابل توجهی بالاتر برد.
با این حال، داده‌های اخیر، به‌ویژه گزارش‌های تورمی ماه مارس، نشان می‌دهد که تورم بسیار بالاتر از هدف 2 درصدی فدرال رزرو باقی می‌ماند و باعث می‌شود بانک مرکزی بارها در مورد اینکه آیا واقعاً می‌تواند نرخ‌های بهره را در سال جاری کاهش دهد یا خیر، ابراز تردید کند.

تیلن معتقد است تا زمانی که محیط اقتصاد کلان بهبود نیابد، در کوتاه‌مدت روند نزولی ادامه خواهد داشت.

مرجع: ارز دیجیتال

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *