قیمت نفت کاهش یافت

قیمت نفت کاهش یافت

رویترز،  قیمت نفت در این هفته کاهش یافت و کاهش هفته گذشته را افزایش داد، زیرا یک مقام آمریکایی گفت که روسیه نشانه هایی از خود نشان می دهد که ممکن است مایل به انجام مذاکرات اساسی بر سر اوکراین باشد.

تهاجم روسیه به اوکراین در اواخر فوریه، که مسکو آن را «عملیات ویژه» می‌نامد، بازارهای انرژی را در سطح جهان تحت تأثیر قرار داده است. برنت هفته گذشته پس از رسیدن به 139.13 دلار در 7 مارس، 4.8 درصد کاهش داشت. نفت خام ایالات متحده پس از رسیدن به 130.50 دلار در 7 مارس، افت هفتگی 5.7 درصدی را ثبت کرد.

قیمت نفت کاهش یافت

پس از اقدام روسیه، سرمایه گذاران نگران کاهش بازار نفت هستند. قیمت ها هفته گذشته کاهش یافت زیرا معامله گران بهبودهای بالقوه چشم انداز عرضه را ارزیابی کردند که به دلیل بحران اوکراین مختل شده است.

وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا گفت که روسیه نشانه هایی از خود نشان می دهد که ممکن است مایل به انجام مذاکرات اساسی در مورد اوکراین باشد، حتی در شرایطی که مسکو قصد دارد همسایه خود را تخریب کند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: مذاکرات روسیه و اوکراین در حال حاضر انجام نمی شود، اما روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

روسیه اعلام کرد که روی چین برای کمک به این کشور برای مقابله با ضربه اقتصادی ناشی از تحریم های غرب به خاطر جنگ اوکراین حساب می کند، اما ایالات متحده به پکن هشدار داد که این راه نجات را فراهم نکند.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا به پکن هشدار داد که اگر به مسکو کمک کند از تحریم‌های گسترده در مورد جنگ اوکراین فرار کند، حتما با عواقب آن مواجه خواهد شد.

برای مشاهده آخرین اخبار کامودیتی می‌توانید اپلیکیشن سیگنال را نصب نموده و وارد کاشی کالا و انرژی شوید.