قیمت روز سهام عدالت | دوشنبه 20 بهمن 99

قیمت روز سهام عدالت | دوشنبه 20 بهمن 99
خلاصه اخبار

فهرست عناویندر حالی شاخص کل بورس تهران دومین روز مثبت این هفته را تجربه کرد که توانست با کمک رشد قابل توجه دقایق اولیه، خود را به 1192 هزار واحد برساند. البته این رشد در سایه نوسان قیمت اکثر نمادها در ادامه معاملات متوقف شد و تعداد قابل توجهی از نمادهای کوچکتر بازار با افت […]

در حالی شاخص کل بورس تهران دومین روز مثبت این هفته را تجربه کرد که توانست با کمک رشد قابل توجه دقایق اولیه، خود را به 1192 هزار واحد برساند. البته این رشد در سایه نوسان قیمت اکثر نمادها در ادامه معاملات متوقف شد و تعداد قابل توجهی از نمادهای کوچکتر بازار با افت قیمت مواجه شدند . نتیجه این افت قیمت کاهش 0.2 درصدی شاخص کل هموزن در برابر رشد 1.91 درصدی شاخص کل بود.

در نتیجه معاملات امروز، ارزش سبد سهام عدالت با رشد نزدیک به 3 درصدی مواجه شد. ارزش سبد 530 هزار تومانی سهام عدالت در پایان معاملات امروز به حدود 7 میلیون  و 843 هزار تومان و ارزش سبد 1 میلیون تومانی به 15 میلیون و 286 هزار تومان رسید.

ارزش سبد سهام عدالت بر اساس دارایی‌های فعلی و بدون در نظر گرفتن ارزش سهام جایزه ارائه شده است
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.