قیمت جهانی نفت امروز 98/05/30| قیمت نفت بار دیگر از 60 دلار عبور کرد

قیمت جهانی نفت امروز 98/05/30| قیمت نفت بار دیگر از 60 دلار عبور کرد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از تسنیم، قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 13 سنت معادل 0.2 درصد افزایش به 60 دلار و 16 سنت رسید. دیروز نفت برنت افزایشی نیم درصدی را تجربه کرده بود. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت امریکا هم امروز با 12 سنت معادل 0.2 درصد افزایش به 56 […]

به گزارش سیگنال به نقل از تسنیم، قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 13 سنت معادل 0.2 درصد افزایش به 60 دلار و 16 سنت رسید. دیروز نفت برنت افزایشی نیم درصدی را تجربه کرده بود. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت امریکا هم امروز با 12 سنت معادل 0.2 درصد افزایش به 56 دلار و 25 سنت رسید.انستیتوی نفت امریکا دیروز گزارش داد که میزان ذخایر نفت خام این کشور در هفته منتهی به 16 اوت با 3.5 میلیون بشکه کاهش به 439.8 میلیون بشکه رسیده است. تحلیلگران شرکت کننده در نظرسنجی رویترز کاهش 1.9 میلیون بشکه ای ذخایر را پیش بینی کرده بودند. امارهای رسمی دولت امریکا در مورد میزان ذخایر نفتی امروز منتشر می شود.استفن اینز، تحلیلگر موسسه وی ام مارکتس در این باره گفت: «با توجه به اینکه در حال نزدیک شدن به پایان فصل سفرهای تابستانی در امریکا هستیم، امار میزان ذخایر نفتی این کشور این هفته بیش از هر زمان دیگری مورد توجه بازار قرار خواهد گرفت.»تنش ها در خاورمیانه همچنان محل تمرکز فعالان بازار است. مایک پمپیو، وزیر امور خارجه امریکا دیروز گفت کشورش هر کاری از دستش بر بیاید برای جلوگیری از تحویل نفت نفتکش ازاد شده ایرانی به سوریه انجام خواهد داد. این در حالی است که مقامات ایرانی پیشتر گفته اند مقصد این نفتکش سوریه نیست.دیگر عامل رشد قیمت نفت انتشار امارهای رسمی از کاهش صادرات نفت عربستان در ماه ژوین بوده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.