قابلیت خرید آنی و سواپ ارزهای دیجیتال به لجر لایو اضافه می‌شود

قابلیت خرید آنی و سواپ ارزهای دیجیتال به لجر لایو اضافه می‌شود
خلاصه اخبار

شرکت لجر، سازنده کیف پول‌های سخت‌افزاری ارز دیجیتال اعلام کرد با همکاری شرکت مون پی (MoonPay) قابلیت خرید آنی و سواپ ارزهای دیجیتال مختلف را برای کاربران نرم‌افزار لجر لایو (Ledger Live) فراهم خواهد کرد. این همکاری به دنبال سرمایه‌گذاری شرکت مون پی در لجر انجام می‌گیرد. به گزارش میهن بلاکچین، دو شرکت لجر و …

شرکت لجر، سازنده کیف پول‌های سخت‌افزاری ارز دیجیتال اعلام کرد با همکاری شرکت مون پی (MoonPay) قابلیت خرید آنی و سواپ ارزهای دیجیتال مختلف را برای کاربران نرم‌افزار لجر لایو (Ledger Live) فراهم خواهد کرد. این همکاری به دنبال سرمایه‌گذاری شرکت مون پی در لجر انجام می‌گیرد.

به گزارش میهن بلاکچین ، دو شرکت لجر و مون پی ساعاتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کردند نرم‌افزار لجر لایو پردازش آنی تراکنش‌های خرید، فروش و سواپ ارزهای دیجیتال را از طریق پورتال مون پی اضافه خواهد کرد. به عنوان بخشی از این همکاری، آکادمی شرکت لجر متعهد شده تا آموزش خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال و سواپ آنها را برای کاربران خود فراهم کند.

پاسکال گوتیر (Pascal Gauthier)، مدیرعامل شرکت لجر در بیانیه‌ای در این رابطه گفت:

ما دائما در تلاشیم تا سهولت استفاده و دسترسی بهتر به ارزهای دیجیتال را برای کاربران لجر فراهم کنیم و در عین حال، امنیت کیف پول‌های سخت‌افزاری خود را حفظ نماییم.

به دنبال این همکاری، لجر قرار است یک نسخه کیف پول سخت‌افزاری با نام Ledger x MoonPay Nano X را در فروشگاه آنلاین خود عرضه کند. این کیف پول بنفش رنگ که در تعداد محدودی عرضه می‌شود با یک ووچر کریپتویی 25 دلاری از شرکت مون پی و اشتراک یک ساله سرویس لجر ریکاوری ارائه خواهد شد.

این نخستین همکاری بین شرکت لجر و مون پی نیست. در سال 2021 نیز این شرکت‌ها برای راه‌اندازی قابلیت خرید ارزهای دیجیتال در نرم‌افزار لجر لایو با یکدیگر همکاری کردند.

مرجع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *