فلوله در سال 98 به درآمد پیش‌بینی شده می‌رسد؟

فلوله در سال 98 به درآمد پیش‌بینی شده می‌رسد؟
خلاصه اخبار

شرکت لوله و ماشین سازی ایران در اردیبهشت ماه توانسته هزار و 346 تن محصول به فروش برساند و درامد 12 میلیارد تومانی محقق سازد.

به گزارش سیگنال به نقل از پایگاه خبری با اقتصاد، شرکت لوله و ماشین سازی ایران در سال 97 از فروش 31 هزار تن محصول مبلغ 206 میلیارد تومان درآمد ساخته است. لوله‌های نشکن، دیگ شوفاژ و پکیج و سایر محصولات چدنی از محصولات شرکت می‌باشند. شرکت در بازار داخلی و صادراتی فعالیت دارد. دو درصد از کل مقدار فروش فلوله در بازار صادراتی صورت می‌گیرد که به دلیل بالا بودن نرخ فروش در بازار صادراتی، درآمد بازار صادراتی 5 درصد از کل درآمد شرکت را تشکیل می‌دهد.

فلوله برای سال 98 فروش 37 هزار تنی و درآمد 297 میلیارد تومانی را پیش‌بینی نموده است. به این ترتیب فلوله باید در هر دوماه بتواند 6 هزار تن محصول و 49 میلیارد تومان درآمد بسازد تا بتواند بودجه پیش‌بینی شده 98 را محقق نماید.

فلوله در فروردین و اردیبهشت توانسته در مجموع دو هزار و 420 تن محصول و 21 میلیارد تومان درآمد بسازد. بنابراین مقایسه مقدار و درآمد فروش عملیاتی شده و پیش‌بینی شده در دو ماه 98 هم در بحث مقدار فروش و هم در بحث مبلغ فروش، فاصله قابل توجهی با میانگین برآوردی دو ماهه در سال 98 دارد.

مقدار تولید و فروش فلوله رو به بهبود

اما مقایسه مقدار و مبلغ فروش فلوله در اردیبهشت ماه نسبت به فروردین ماه نشان می‌دهد، عملکرد مثبتی در اردیبهشت ماه داشته است. مقدار تولید فلوله در اردیبهشت ماه نسبت به فروردین ماه رشد 61 درصدی داشته و مقدار فروش فلوله از از هزار تن به هزار و 346 تن رسیده است.

نرخ فروش دیگ شوفاژ و سایر محصولات چدنی به ترتیب سه درصد و 10 درصد کاهش یافته است و نرخ فروش لوله‌های نشکن نزدیک به 3 درصد افزایش یافته است.

برایند افزایش مقدار فروش و تغییرات در نرخ فروش محصولات منجر به افزایش مبلغ فروش فلوله شده است. البته مبلغ فروش فلوله از میانگین برآوردی شرکت در سال 98 فاصله داشته و برای محقق کردن مقدار فروش برآوردی و مبلغ فروش براوردی افزایش میزان فروش و نرخ فروش احساس می‌شود.

مقدار تولید و فروش فلوله رو به بهبود
برچسب‌ها